středa 3. července 2013

Promiňte mi, musela jsem, páč jsem nas.. | Červnový Ladybox


Jak na vás působí, když se během včerejška, kdy všem dorazil Ladybox, už od ranních hodin Bloglovin plní více méně stejnými fotkami černé krabice a stejnými články? Když jsem blog zakládala, zařekla jsem se, že takhle "spamovat" zeď nikomu nechci. No, proto se vám omlouvám, že to zprvu vypadá na podobný ne/článek, ale mám pohnutky spíše psychického rázu a musí to ven..

 
Ze spojení Ladyboxu se Senzaboxem jsem naférovku naštvaná. Senzabox nemám ráda, to řeknu narovinu. Proto jsem měla radost, že můžu volit pro mě z malicherných pohnutek dotčené ženské dušičky (Mooří aférka s tmavým make-upem) na just konkurenční značku Ladybox, která mi vždy byla něčím bližší. Ať už to bylo jednání se zákazníky, styl informačních newsletterů, design krabiček, volba výrobků, jejich druh, nebo personalizace, která mi tedy vždy vyšla perfektně.
 
Vypadá to jako chvalozpěv na Ladybox? No, tak z neuvěřitelně vychvalovaného posledního červnového Ladyboxu (rozumějte - ještě bez jakéhokoli codočinění se Senzaboxem) jsem upřímně nasejřená. A ano, i uražená. Jak jsem zase nalítla.. Dle mého byl teda obsah více než slabý. Jo, prima, Inglot - mám tvářenku na zimu, jen doufám, že na mě bude vidět aspoň v období, kdy jsem nejsvětlejší =/ Figs&Rouge.. Pamatujete, jak byl ten balzámek na rty v jednom z předchozích, snad zimních boxů? Věc, která se mi nelíbí, nevoní mi, nemám ráda její divnou olejovo-vazelínovou konzistenci a navíc mě VYSUŠUJE!! Takže z tohoto plného balení jsem si fakt taky na zadek nesedla. Ale tentokrát už jsem byla prozíravější a nezabořila do něj hned prstík, takže ho můžu s klidem darovat.
 
Ještě jsem nepublikovala článek o hejtech za červen, ale až vyjde, povšimněte si prosím toho, že ač milovnice přírodních a klidně i nepěnivých věcí, skončily tam obě lahvičky vlasové péče od Kiss My Face a ne náhodou. Pominu-li maličkosti jako nemilou vůni a naprosté nepěnění šamponu, to, že jsem si po tom mohla hlavu udrbat už fakt přecházet nemůžu. Když na mě včera z černoty vyčumla tahle zelená botela, neměla jsem zrovna chuť skákat dva metry ke stropu. A takhle můžu pokračovat dál a dál. Nevím, jestli někdo máte podobný názor, nebo co si o tom  myslíte.. Tohle nemá být recenze výrobků "krabičky krásy", ale Boha pustý hormonální výjev, tak ho berte s rezervou (ale za každým slovem si stojím! =D).
 
 

Anti-stress Bath&Shower Gel, Kiss My Face
Jak už jsem psala, není to můj šálek přírodní kávy.. Nic mi od nich zatím nevoní. To už mi víc voní Hadkoviny a to je u mě co říct. Vypoužívám, ale budu doufat, že mě po tom nebude svědit celé tělo, stejně jako hlava po jejich vlasovce. Když se pokusím potlačit své ironické ego - jako vážně musí být výrobky stejné značky v po sobě vycházejících boxech? Že by náhlá ztráta invence, nebo se na to vybodli, nebo to tam přihodili, protože se to nesthilo dát do předešlé krabky?
 
Body lotion Mandarin&Bergamot, Duck Island
Smrděl mi tento "exkluzivní" výrobek v podobě sprcháče, smrdí mi i tohle. Vím, jak voní čistý éterák bergamotu a to je panečku vůně. U popisu exkluzivního výrobku bych si představila i exkluzivní vůni. Tohle smrdí jak záchodový sprej, levný! V pozadí je cítit i silná chemka, což povyšuje vůni na smrádek a přirovnala bych to k těm žiravinám na čištění záchodové mísy.
 
Lip, Face, Hand&Body Balm Aloe&Mint, Figs&Rouge
Tak tohle mě upřímně rozesmálo. To, že z těchto balzámků nejsem nijak na větvi jsem už psala a nebudu se opakovat. Ale důvod mé radosti byl čistě puberťácký - ono to vážně voní jak zelená!! Zelenou miluju, je to moje láska. Několikrát jsem se po ní sice lehce přiotrávila, ale který vztah se obejde bez lehčích partnerských krizí, že? Jenže já tělové věci s vůní čehokoli k jídlu nebo pití nerada.. Zřejmě poputuje dál jako dárek.

Tvářenka Inglot, odst. 28
Nevím, jestli to bylo, nebo nebylo personalizováno, na to jsem z téhle krabičky moc málo vyplesklá a poprvé jsem si ani neotevřela jejich leták a letěl rovnou do koše. Každopádně odstín z foto moc neodpovídá - vypadá sytý. Pro představu odpovídající skutečnosti bych to přirovnala k odstínu mauve. Kdyby to byla rtěnka, tak jsem z toho odvařená. Nejsem nějak extrémně tmavá, ani opálená, ale tohle na mně prostě není vidět. Fakt, mohla bych to zlehka použít místo pudru a vůbec byste to na mě nepoznali. Ráno jsem to zkoušela a vypadala jsem i s 3 vrstvami jak smrtka (mám holt ráda Marfušovské tvářičky, no..), tak jsem přeprášila Narsem a šlo se. Zkusím v zimě.. Konzistence je krásně máslová přesně do chvíle, než ji pošmrdláte štětcem - práší to jak sviňa!
 
Mixa
Nezlobte se na mě, ale dát do "exkluzivní krabičky krásy" něco, co sama firma cpe každé druhé blogerce na vyzkoušení, je dle mého holý nerozum. A opět, uráží mě to. Kdybych chtěla, tak si tento vazmek za těch pár korun koupím sama. Však slev v drogerkách je na to dost.  Ale já nechtěla. A stejně ho teď mám =/ (umíte někdo udělat naštvaný smajlík??)
 
 
 
Rtěnka MUFE, odstín 42
Na mě až moc ostrý, prvoplánově křiklavě červený odstín rtěnky. Pro mě nepoužitelná. U výrazných rtěnek potřebuju to kouzelné "něco", co z ní udělá výjimečnou. Tahle je prostě normálně červená a mně nesluší. Vypadám jak namalovaná červenou lihovkou, to jsem byla naposledy na základce a vracet se k tomu fakt nehodlám.
 
Intim spray, Salcura
Tohle je jediný výrobek, který mě potěšil, překvapil a pogratulovala jsem tvůrcům Ladyboxu za jejich důvtip. Ano, v letním období se minisprej na intimní potíže fakt šikne. Sice se ho trochu bojím, protože zkoušení není tak bezpečné, jako když si namatláte vzorek make-upu na ruku, ale snad to bude dobrý, jinak někomu pěkně poděkuju za dovolenou! Ale beru s sebou, kdyby náhodou..
 
Vzorek BB Idéalia, VICHY
To je sranda, že jo? Dát vzorek něčeho, co se válí na každém druhém lékárenském pultě a cpou to do všech časopisů. To už mám pocit, že místo, aby tahle krabka přicházela s něčím novým, nepoznaným, což měl být její primární účel (si myslím já), tak akorát kopíruje to, co bylo v posledních měsících největšími novinkami, ale už to všichni zkusili. Trochu pozdě honit Byška..

Vzorky šamponů WELEDA
Ať to prohlížím, jak to prohlížím, opravdu jsou to dva šampóny. Proč ne třeba kondicionér a šampón? PROČ?? Co jako z toho mám, že mám dva šampony, když je stejně vždycky přemáznu kondicionérem jiné značky? Navíc mě tím pěkně zmátli. Oba mají stejné letáky zvenku, zevnitř jsou jen jinak barevné, popisy mají také oba stejné "Ovesný regenerační šampon".. WTF? No nic, možná vezmu na dovču, ale zkoumat to nijak nebudu a doufám, že to vymyje aspoň tu sůl..
 
 
 
Protože se fakt nechám utáhnout i na vařenou nudli, červencové vydání prvního Sladyboxu "Just married" si koupím, chjo =( Ale pokud mě nenadchne stejně jako tohle, je to moje boxí konečná. Za ty prachy, navíc ještě po zdražení, mi to fakt nestojí. Vidíte to někdo podobně, jako já? Nebo jste s aktuálním Ladyboxem spokojení?
 
 
 
P.S: Hehe, asi nemusím dodávat, že jsem si Ladybox koupila sama a nedostala ho k recenzování, že? =D

34 komentářů:

  1. Oooouuu, ty si opísala presne na chlp moje pocity z každého jedného produktu!!! Sklamanie, znechutenie, wtf???!!! Mixa, to ako fakt? Mentolový balzam, kačací smrádeček....Tiež som na tom tak, že chcem skúsiť ešte júlový a potom uvidíme...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsem se bála, že mě tu zlynčujete, tak jsem mile potěšena, že se mnou někdo sdílí tento názor.. Já jsem se do teď opravdu Ladyboxu zastávala. Jo, je fakt, že se se tam nějaké výrobky opakovaly, ale nebylo to tak markantní, aby to bylo do pčí jak u Senza. Do teď.. Jakoby tím spojení se Senzaboxem převzali nejen jejich logo, ale i myšlení, protože tohle obsahově fakt podělali =/

      Smazat
  2. presne pretoto tie karabice neobjednavam

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a dobře děláš. Předevčírem jsem se dostala ke tvářence od Nars za pětikilo - nové. Hm, tak nevím, jestli by její hodnotu vyvážily třeba i 3 takovéto Ladyboxy.

      Smazat
  3. Řeknu Ti, že Tvůj článek je jediný, který z té změti x-boxů čtu, protože tuším, že o tom napíšeš něco zajímavého. Teda že se mi vždycky jednou za měsíc objeví v četbě asi 6 článků o boxech - no zvykla jsem si, ignoruju to, ale připadá mi to tak neoriginální. To nemá nikdo jiný nápad, jak pojmout blogování o těhle boxech? Nedá to přece práci nafotit obsah a opsat leták..Ovšem ta Mixa mě dojala :-)....Já v boxech nejedu, leda v těch speciálních !-D...už ho pro Tebe sumíruju v hlavě - snad Tě potom potěší více než tento hybridus boxus senza-lady :-DDDD. Měj se moc kráásně letně!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. =D proto jsem si dala záležet i na titulku, snad to bylo z toho poznat, že se nejdená jen o popsání letákových slátanin a hrubý propočet ceny výrobků oproti ceně boxu. Kdybych to měla brát jen odhadem s tím, že se mi z toho líbí jen ta Salcura, která je jako jediná originální (když pominu fakt, že se to Salcurou poslední půl rok v boxech jen hemží), tak bych vlastně měla dostat ta tři kila zpátky jako bolestné =D človek se jak idiot celý měsíc těší a ono tohle..
      eM, na Tvůj bájobox se hrozně těším, taky už spřádám plány..a snad tam přihodím i něco nového z cest, jestli donutím O. někde na chvilku zastavit ;) Krásné letnění!! =D

      Smazat
    2. Ja bych to viděla s těmi boxy stejně a proto jsem se zatím neodvážila si žádný objednat - bojím se, že by toho zklamání za ty peníze bylo více než potěšení a teď když už není ani na výběr jestli senza nebo lady už se mi do toho vůbec nechce...
      Jéé, já se taky těším! A nic si z toho nedělej, jestli Ti muž nezastaví (s tím mým to mám stejně-vlastně ten můj to nesnáší)...Tak šťastné cestování!!!

      Smazat
    3. Děkujii =) nezastavil =D teda, neprokoukl to, zamaskovala jsemto všechno do jedné tašky s oblečením ;) Dokonce se i divil, když viděl, jak ty tuny kosmetiky snáším na jednu hromadu, že jsem sbalená docela na lehko jen s jednou taškou ;)

      Já už mám ten červencový objednaný, ale poté, co mi včera došel další Ladyboxí nic neříkající bezobsažný mail s hláškou, že v minulém boxu byla Corolama, na co se to tedy můžeme těšit tentokrát!!, se už netěším na nic. Začínají být docela úlisní a s tím mailingem to přehánějí.

      Smazat
  4. Já jsem nejdřív z vůně/příchutě Figsu byla naštvaná, ale pak mi došlo, že to je jediná, kterou doma nemám, takže aspoň vyzkouším, až budu mít rýmu, bude to fajn, já mám jejich konzistenci ráda.
    Jinak buď ráda, že máš aspoň rtěnku, já mám znova ten hroznej šampon KissMyface!
    Tvářenku mám sice č.29, ale je to taky nějaká divná (přelož si hnusná) hnědocihlovocosi barva, tohle podle mě nemohli personalizovat ani náhodou. Navíc jsem zatím viděla jenom tyto dvě čísla- 28 a 29, takže asi ani jiná nejsou. Ale nejvíc mi vadí ten freedom systém. Mě prostě ke koupi nějaký debilní paletky co nechci a nepotřebuju nikdo nedonutí, takže i kdyby byla tvářenka náhodou hezká tak poletí z domu. Stejně jako předtím ty stíny.
    No a ty Weleda šampony na stejným letáku jsem teda taky nepochopila a německy fakt nešprechtím:-/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já to dokonce nechala překládat O., protože jsem z toho byla úplně paf a fakt jsem myslela, že jsem natvrdlá =D no, je to opravdu to samé, jen zřejmě jinak barevné, abychom si namáhaly hlavičky.
      ta tvářenka by se mi i barevně líbila, ale proč na mně není vidět?? Jsme asi nějaká divná, nebo co.. Jo, ty cihlový odstíny jsou děs, jsem viděla, jakou cihlovku dostala Luci Frid od FdS s předchozího boxu a to se fakt nedá.. ty paletky mě taky štvou. když už jsou domluvený na větší spolupráci s Inglotem, tak ať si odpustí ty blbý vzorečky typu Vichy Ideália apod. a po zralé úvaze dají odpovídající prázdnou kazetku do jednoho z dalších boxů..

      Smazat
    2. Tie šampóny nie sú rovnaké (iba tie papiere), jeden je Hafer - oves a druhý Hirse - proso.

      Smazat
    3. Ahááá, jsi úžasná =) díky za info. To jsou v tom případě ale pěkné trubky, protože to nelaepili na místo pro ten ovesný šampon. To teda asi popletli letáky..

      Smazat
    4. A ještě mě napadá, když jsi to byla schopná takhle krásně rozlousknout, nevyluštila jsi z toho, na co je každý šampon speciálně určený? Vzadu jsem vyluštila u jednoho jen, že je univerzálně použitelný celou rodinou, ale dál už mé německy šprechtící schopnosti nesahají.. =)

      Smazat
    5. :DD moja nemčina je tiež poslabšia, ale čo to rozumiem, ale preložím z taliančiny:

      Prosový šampón - "sviežo voňajúci šampón vlasy jemne umýva a udržuje ich elasticitu - ideálny pre celú rodinu." Potom len žvásty o tom ako umývať vlasy - to fakt niekto nevie? :D

      Ovesný šampón - "jemne voňajúci šampón posilňuje a uhladzuje štruktúru vlasov, znižuje ich lámavosť."

      No veľa sme sa nedozvedeli, najistejšie bude ich vyskúšať :))

      Smazat
    6. No vyzkuším, vyzkouším, přibalila jsem s i je s sebou ;) Díky za překlad, kuám, že italsky vládneš více než dobře =)

      Já tyto šampony chtěla vyzkoušet už dávno, ale jsou tak setsakramentsky drahé, že jsem si nechala zajít chuť..

      Smazat
  5. Když musíš tak musíš, tomu rozumím. Mě doteď celý kolotoč kolem boxů nechal chladnou a nemám ani jeden (teď se ocitám na beauty blogovém pekelném dně, je mi to jasné!!!) a sleduju to tak nějak bez zaujetí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím ;) Já už to nechávám pomalu proplouvat a přestávám to řešit. NOrmálně bych se nad obsahem nepozastavila, ale když mě Ladybox posledních 14 dní bombardoval do mailu zprávami o tom, jak už se určitě těším na červnovou krabičku, že bude naprosto úžasná, tak dostali i adekvátní odpověd =/

      Smazat
  6. Řekla bych, že situace kolem těhle krabiček do sebe docela logicky pasuje. Dva producenti něčeho takového se na českém trhu evidentně neuživí. Uživit se potřebují, něco spolknou náklady a taky je třeba zaplatit lidi, co se na tom podílejí. Taky mi přijde, že mají dost blbou vyjednávací pozici vůči firmám. Čechy prostě nejsou prostředí na to, aby se tu masově prodával Dior. Jasně, co v tom boxu chce spousta holek vidět, kosmetiku, kterou buď a) neznám, protože u nás není dostupná b) kosmetiku drahou, na kterou teď hned nevytáhnu z peněženky dva tisíce, protože je nemám. Jenže ad a) když u nás není dostupná, tak proč? asi proto, že by se firmě nevyplatilo to sem vozit a ad b) to je zabitý definitivně, jaksi tu chybí příjmová skupina, která by to byla ochotná koupit. Nikomu nejde o to tam za tři stovky každý měsíc točit značky luxusní, neotřelý, pokaždý jiný. Jako charitu to dělat nebudou, je tam potřeba z toho vykopat zisk. Z marketingového hlediska ty krabičky zas tak bezva věc nejsou, pořád tam musíte ty stovky (?) nebo kolik se toho tak může prodat, produktů dát. Výhodnější pro firmu je dát jeden produkt nějaké bloggerce, někdo, kdo se rád nechá uplatit krémem a napíše na něj pozitivní recenzi, se najde vždycky. Tím, že se tam motá stále to samé dokolečka, eventuálně s křížkem po funuse to, co bylo jedno dobu hrozná hitovka, se podle mě ukazuje docela evidentně, že u nás se naprosto nejlíp uplatní značky, který o sobě zvládnou dát nahlas vědět (taky máte tak rádi otravnou garnierovskou reklamu na bíbí?) a nejsou zas tak drahé. Navíc je celá ta krabička naprosto nevděčený balanc na tenkém ledě, protože to pětkrát koupíte, budete nadšení, pak v tom bude jednou něco, co vám nesedlo a vy už to samozřejmě nikdy nekoupíte, protože se ve vás probudí duše spořivá, s tím, co jste za ty tři stovky mohli mít užitečného místo těhle krámů. (Což se zákonitě jednou podle mě stát musí.) Možná snížit periodicitu, aby si to člověk kupoval ne jako záležitost, se kterou se dostane k neznámé/nevyzkoušené kosmetice, ale prostě to jednou za půl roku pořídit pro tu dětskou radost z překvapení nad tím "copak tam vevnitř asi bude". Ostatně, sami všichni asi vidíme, jak je na tom český trh s novinkami, jak se to tady nechytá, jde sem vždycky všechno spožděně, takže ten původní koncept dle mého až tak perspektivní není.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. HOWGH! velice sofistikovaný vyjádřený názor, až se po tom mém výlevku cítím vedle Tvého jako puberťačka =)
      Jo, je to tak, všechno, co jsi napsala.. Nejde se zavděčit všem a vždy se najde někdo, kdo bude míň nebo víc hlasitě mrmlat. Pak se stane bu´d to, co u Senzaboxu, že to z PR hlediska nezvládnou, nebo to ustojí a dostanou se o level výš. Avšak, u nás tomuto businessu pšenka nepokvete.. Kliděn bych dala za krabičku i 500,- když bych v ní našla něco překvapivého jako je z této edice třeba Salcura. Když by tam bylo podobně překvapivého haló efektu víc věcí, byla bych naprosto spokojená. U nás je stále hodně firem, a teď tím myslím ty domácí, které by stálo za to tam dát, z hlavy mě napadá třeba Chateau Mcely, Nobilis, Dr. Popov, nebo značky našich sousedů.. dobrý tah se mi zdál i dát tam ty čokokosky od Zemanky. Znám hodně lidí, kteří touto formou objevili tyto mňamky a od té doby je kupují.
      Bohužel však byla nastavená laťka jinak a to obstát v boomu světově profláklých značek.. Zrovna tohle se mi zdá být největším problémem. boxy se mohou udržet pouze za případu, že jsou z lokálních zdrojů. jasně, velké země jako Francie, UK, USA (=D), to mají jednodušší. Ale je to jediná možnost, jak se udržet, jinak zákonitě, jak jsi i Ty psala, musí dřív nebo později dojít k tomu, že jednou spolupráce se zahraničními značkami, které zde nemají natolik perspektivní odběry, vyschne a tím skončí i boxy. pokud jim nedojde, že by se k tomu měli postavit jinak..
      Jak už jsem psala do komentáře výš pro Tuttobene: neměla bych potřebou kritizovat červnový Ladybox, kdyby mu nepředcházela tak neuvěřitelná a dosud nevídaná masáž ze strany jejich mailingu, facebooku a reklam, kdy se neuvěřitelně egoisticky holedbali, že tento měsíc budeme neuvěřitelně nadšení z naprosto úžasných výrobků =/

      Smazat
    2. Jo, podpora domácí produkce je jistý řešení, protože jaksi když se uchýlíš k zahraniční značce, bereme v potaz fakt, že stojí něco dovoz k nám. No a už se to musí zahrnout do nákladů a ta firma musí brát v potaz, jestli, když ty produkty nasype do krabiček a bude to sem začít chtít vozit, se jí tyhle náklady vrátí a díky těm krabičkám si to chce kupovat tolik lidí, aby se jí to nějak vyplatilo. Díky české firmě by se řešil částečně problém nákladů, protože by trochu klesly. Jestli by to vyřešilo obecně český vztah ke krabičkám, já o tom pochybuju. Já si totiž myslím, že smysl moc nemá, protože Češky nejsou svým nákupním chováním připravené na aktivní zájem, tzn. něco ve smyslu, aha, tak tenhle krém byl dobrý, o něm si půjdu zjistit na net víc a zajímá mě, kde k němu přijít. Kupuje se to, co se lidem tak nějak mimoděk natlačí do hlav (reklama v časopise, reklama v televizi). Proto, pokud, jak píšeš, volili tady zástupci krabičky takhle vlezlý marketing, tak dle mě značně ustřelili, neboť o krabičky už se začala zajímat právě primárně skupina, které je nějaká aktivita vlastní. (Mizerný marketing je kapitola sama pro sebe, je naprosto školácká chyba důsledně zatloukat vlastní seky. Základní pravidlo v marketingu je, že zákazník má vždycky pravdu.) No a samozřejmě pod "v Čechách se nebude kupovat Dior" musím zahrnout nejen aspekt "nemám dva tisíce, abych je vytáhla a investovala je do řasenky", ale i aspekt "já nejsem ochotná ty dva tisíce ani šetřit". Pro Češky je prostě určitá suma a víc na jeden produkt nedají, popřípadě dohromady měsíčně utratí v součtu za kosmetiku jistou sumu a pak řeknou: "Tak a další produkt si nekoupím, protože priorita už jsou jiný věci." V zemi, kde je to finančně takhle nastavený poměrně militantně, se podle mě krabičky taky uplatnit nedají, protože zákonitě jednou přijde zklamání z produktu a tím pádem velká lítost z vyhozených peněz (protože za ty tři sta jsem si radši mohla koupit krém, který mám vyzkoušený) a příště už ty tři kila vyhodit nechci, přestože x krát jsem předtím s krabičkou spokojená byla. Negativní zkušenost mají lidi zafixovanou mnohem silněji než pozitivní.

      Smazat
    3. Mitsuuko, s těma kokoskama máš recht, od té doby co byly v boxu, tak jsou v "mojem" DM permanentně vyprodané!

      Aailyyn, to jenom já jsem nepoučitelná a i když jsem zklamaná, tak box vždycky znovu objednám, protože " co kdyby":-D

      Smazat
    4. Tak jsme jim nakrásně probraly marketingový plán i momentální situaci a jsem vzědvá, jak to bude pokračovat. Nemůžou to takhle vydržet věčně. myslím, že hlavní popud pro kopi krabičky je přece jen zvědavost a jednou musí vyschnout i pramen výrobků, které tečou a jak už se te´d ozývají nespokojené hlasy typu "jestli tam dají ještě něco od FdS/Dermacolu/YR apod., už si to nekoupím", tak to u n ás nemůže mít trvalou klientskou základnu.

      Dejnicka: což však zcela změnila situace čokokokosek a já mám vždy doma aspoň jedno balení do zásoby. zkoušela jsem u nich i ostatní druhym, ale tyhle mi chutnají nejvíc ;)

      Smazat
    5. Já si taky myslím, že na masovou spotřebu to určitě není a že mezi běžné spotřebitele se to nedostane, spíš ke kosmetickým nadšencům. Že hlavním momentem je aspekt překvapení, co v tom asi bude (tuší někdo, proč pak bloggerky dostávají krabičky zadarmo k recenzi? když to má být překvapení, tak si to prostě nablind koupím, otevřu a jsem překvapená a nechci znát recenze a co je to za výrobky, to bych své peníze uměla investovat i užitečněji). No a to nebude mít dlouhého trvání, omezené portfolio značek i výrobků, které už všichni v uplynulém měsíci viděli na padesáti blozích. No a každý měsíc i to překvápko trochu ztrácí kouzlo, hlavně, když se s častější periodicitou zvyšuje i šance, že budu zklamaná. Jednou za půl roku celý natěšení na to, co je asi vevnitř, to zklamání i nějak přežijete, peníze oželíte.

      Smazat
    6. No, poté, co mi včera přišel další mail z Ladyboxu ve smyslu "minule jste dostali Coloramu, co jsme siasi tak pro vás připravili od této úžasné značky připravili tentokrát?" - bez jediného obrázku, slova navíc, vysvětlení a ještě k tomu s odkazem na minulý Senzabox, který jsem si jako jeho zarytý odpůrce neobjednala! to už mě přešel humor. čekám na poslední krabku a odhlašuju se asi i z mailingu. Už mi přijdou vážně vlezle protivní..

      Smazat
  7. Mně se třeba LB skoro pokaždé líbil (ale nikdy tolik, abych si ho pak ex post kupovala), takže jsem o tomto docela uvažovala, protože jsem tušila, že je poslední a toho sloučení se trochu bojím. No a objednat si ho, tak mě asi trefí, úplně s tebou souhlasím. Jinak tu Salcuru mám a jsem hodně spokojená, ale je v tom tea tree, takže to PÁLÍ. Aspoň mě teda pekelně. Ale jen chvilku, ale i tak doporučuju minimálně před vyzkoušením si rezervovat intimní chvilku pro možnost, že se člověk kroutí a strašně sprostě nadává :-)
    A včera jsem se KONEČNĚ dostala na poštu, tak doufám, že to v pořádku dorazí :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, Reni, tak to se už hrozně těším ;) Snad jste si to s dětmi užili ;)

      Já tu Salcuru zkusila už včera večer.. holt asi předcestovní horečka, nervíky hraprujou a co si budeme povídat, u mě za většinu těchto potíží může hlavně psychika.. No, spíš to tak hodně svěže chladilo a to jsem nešetřila. Každopádně mi to opravdu pomohlo už po první použití, aplikace je super, skladnost také, vůně se mi moc líbí. Prostě jsem si tu věc zamilovala.

      Mně se právě LB taky íbil vždycky. Dokonce, když jsem jedno čílo neobjednala a zjistila jsem z recenzí, že tam byl zrovna ten Lee Stafford a podobné svosty, dokoupila jsem ho ještě dodatečně.. Tak jsem zvědavá, s čím se vytáhnou v tom červenci, ale pokud to mají být podobné zázraky jako Coloramu, kterou napovídali v mailu, tak potěš PánBůh, teda..

      Smazat
  8. my sme na tom podobne skoro nic nenadchlo az na Mixu ta celkom ano ale zvysok ach jaj no naozaj to spojenie neviem co to urobi s boxom ale ak to pojde takto dalej ani spojenie im nepomoze v udrzani si zakaznicok
    Ela

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On už ten prvotní kolaps s předplatným, kdy u Senzaboxu měly holky zaplaceno dražší, než u Ladyboxu a nyní po spojení má být ponecháno, což je pro jeden tábor docela finanční zvýhodnění oproti druhému.. =/ ani nevím, jak to vyřešili.. no uvidíme, ale po další sadě propagačních mailů, které na mě čekaly v gmailu po dovlence, jsem už tak mrzutá, že se na svatební verzi ani trochu netěším. Se spíš bojím, že budu ještě naštvanější ( Loreal!!), než u této verze a nechi sem psát další rozhozený článek o boxech ;) =D

      Smazat
  9. mam pocit, ze jsme jedine dve, ktere jsou ze spojeni nastavene. Ale me to stve presne ze stejnych duvodu jako Tebe!

    Ohledne toho predplatneho se snad radsi ani nezminuju :-( Tragedie, dobehnu predplatne a koncim..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak já se dožrala ještě znovu a to opět mailingem - fakt nechápu, proč mě tak nasír... touto formou, když by to mělo být spíš pozitivní forma PR - každopádně mi přišel mail, že pro neuvěřitelně obrovský (taky Ti to připomíná Potěmkinovské vesnice? =D)zájem o svatební krabičku, která je samozřejmě už beznadějně vyprodaná, dali do prodeje již krabičku srpnovou a že nemám váhat a rychle si ji pořídit, dokud je ještě k mání. A to mi prosím napsali, když jsem ještě nedostala ani tu svatební!! Ať už jdou někam.. Uff, jsme se vytočila zase, musíme se spíš podporovat v debatách o něčem pozitivním =D

      Smazat
  10. Nějak jsem Ladyboxu a dalším boxům nepropadla, i když jsem docela dost propadací člověk, sama se až divím. Mnohem víc mě láká třeba BloBox u Belly. Připadá mi, že tyhle krabičky jsou všechny na jedno brdo, vždycky nějaká rtěnka, většinou nude, aby to sedělo všem, tuna vzorečků, sprcháč/šampon/kondicionér/všechno dohromady (a stejně bych to na sebe asi nenaplácala). Líbí se mi tak jeden produkt za tři krabičky, takže mně by se to silně nevyplatilo, ale z podobnejch článků mám vždycky takovej hnusně spokojenej pocit, high-five sama se sebou, že mě na tohle ještě neutáhli!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jen měj, to je dobře, ono to totiž za tofakt nestojí. Já pro změnu propadla psím krabičkám (teda jen na Vánoce) a to jsou jediné boxy, které jsem pod stromeček koupila - těm našim pesanům. Oni jsou totiž naprosto u vytržení, když si můžou krabici sami otevřít a prozkoumat, pak vybrat co sami chtějí a začít si s tím hrát =)
      Blobox je fajn,ale ta anonymita mi vadí, když nevíš s kým si co pošleš (pokud myslíme ten stejný box..). To se mi spíš víc líbí krabička stěhovavá od Evelínky, ale tam se mi ji nikdy ještě nepodařilo vyhrát a pak s eMkou naše swapovací balíčky, další takový je v plánu do týdne ;)

      Smazat
  11. Klobúk dolu, toto je prvý článok o XY-boxoch, ktorý som prečítala. Inak tieto články úspešne ignorujem. Perfektný blog plný humoru, takže s radosťou dávam do "sledovačky" a vychutnám si články pri kávičke. Palec hore :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, kvůli tomuto komentáři jsem si článek musela znovu přečíst a taky jsem se docela pobavila při vzpomínkách na mé "roztrpčení" =D Škoda, že už je nekupuju, byla docela sranda se pravidelně jednou za měsíc zdravě naštvat ;) Hezké kávičkování..

      Smazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...