neděle 4. srpna 2013

Vyhlášení GA + Zápisky z cyklistického deníčku

Po menší hormonální indispozici rovnající se účinky skoro třídenní lobotomii, jsem zase zpět a rovnou s vyhlášením GA. Kromě předem zmíněných 3 cen se přidala ještě jedna - bonusová - kterou jsem vám dovezla z výletění po Německu ;)

Jsem hrozně ráda za vaše úžasné komentáře, které mě nejen dobily do dalšího psaní, ale taky ocenily, co dělám a přitom to dělám primárně pro radost - o to víc jsem z nich nadšená. Kalendář jste přivítaly s nadšením, takže už je v provozu a kromě občasných výpadků se mi do něj daří zapisovat denně. Stejně tak se rozjela i Blogsale, kam jsem po dlouhém přemýšlení nakonec přihodila i 2 páry Kedsek. Není to sice kosmetika, ale většina z vás, jak jste psaly, jste botomilky taky obrovské a jeden pár už jsem vám stejně naservírovala v červnovém New Inu =)

Malé překvápko pro mě nachystala Helen a o co jde se dozvíte z její nové rubriky zhruba za 14 dní. V nejbližší době se můžete těšit (= psychicky připravit) na článek o u2M boxu, který jsme pro vás přichystaly s eM, a že to byly krabičky překvapeními opravdu nabité, to vám musí být jasné už z našich  článků ;)

Jo, holky, sice to je nezvyk, ale já jsme nemohla nechat být vaše komentáře bez odezvy, takže pokud máte chuť na malé počtení, u každého komentáře pod GA najdete i odpovědi.. Z vlastní zkušenosti vím, že dát si sledování příspěvků pod článkem GA rovná se vraždě své mailové schránky! =D

Ale teď už k samotné GA.. Nejdřív jsem chtěla vítěze losovat - líná jsem až běda a v tom horku mám navíc i krásnou výmluvu - ale pak jsem nemohla za boha najít žádný losovací program (jo, teď už díky Páje vím, že je to random.org ;), takže jsem jela pěkně starou dobrou metodou a to vypisováním papírků a dobrou ručkou šmatrálkou.

A kdo se tedy může těšit na výhry?

Moc gratuluju, děkuju za vaše komenty pod články a za účast v GA. Všem jsem už poslala do mailu zprávu.

Trochu jste mě překvapily. Psala jsem, že další GA plánuju až ři dosažení 100. pravidelného čtenáře. Buď jste se na mě domluvily, nebo byla reklama od Moory (o které jsem předem fakt nevěděla ani fň)  natolik velká, že jste mi sem naskákaly během dvou týdnů rovnou na číslo 88 =) Uvidíme, co na vás za tento skokanský počin vymyslím, ale pomsta bude sladká =D

A abych vás ostatní, které nic nevyhrály, potěšila alespoň vlídným slovem, tady máte pár dalších nových zápisků z cyklistického deníčku:
  • jela jsem poprvé na kole v noci
  • neměla jsem světla a řídítek jsem se držela tak pevně, abych byla připravena na cokoli (ještě do teď neudržím v levé ruce ani ouško od hrnku s kafem)
  • nic se mi nestalo, ale druhý den jsem hned letěla k číňanům a pro všechny případy koupila po 39,- alespoň provizorní světla (jak dlouho svítit budou, nebo zda vůbec, to si však netroufám odhadnout)
  • pít na kole se nemá
  • když však na kole pijete, žádný kopec pro vás není natolik velký, abyste jej nezdolaly, nebo si jej aspoň zapamatovaly
  • v horku se jezdí nejlíp. Co je pro běžného chodce peklo v 35°C, to je pro cyklistu svěží větříček. Musíte se však namazat opalovacím krémem, jinak budete v noci zažívat hotová muka.
  • na kole se krásně opálíte. Této představě však musíte přizpůsobit výběr cyklo drezu, jinak máte o vtipné narážky zaděláno na celé léto!
  • novému kolu nejsem stále ani o krok blíž. Mám chuť krást dětem koloběžky, protože na tom jezdí snadněji než já

Ještě jednou moc gratuluju vítězkám a já se jdu vzpamatovávat asi na výlet na Bezděz. Mějte krásnou neděli ;)

12 komentářů:

1. Já jsem tak ráda, děkuju!!!! :-*

OdpovědětVymazat
  2. Jee gratulujem víťazkám! A s tým opaľovaním na kole máš pravdu, ja sa doteraz neviem zbaviť cykloopálenia z pred 2 mesiacov, snažím sa to dorovnať, ale furt mám vypálené tričko :D

Odpovědi
    1. Jojo, já mám zase takové fešné originálně střižené tílko-dres, takže mi bílá ramínka lezou naprosto ze všeho =D

Vymazat
  3. Znova děkuju a náhodně jsem teď v diskuzi našla, že bonus je poopalovací emulze...já vím brzo no, to je tak, když je nekdo zbrklý z toho, jak je natěšený :D

Odpovědi
    1. ;) =D už je nachystaná, posílat budu asi zítra ;) Je začátek srpna, tak se třeba ještě bude hodit =)

Vymazat
  4. Tak já nejdřív gratuluji výherkyním, krásné věci jsi pro ně připravila, tak ať ji je krásně užijí. A baví mě Tvůj cyklistický deníček, tak já už konečně taky začala ten svůj psát (zatím jen do diáře). Je vidět, že máš dost pestré zkušenosti - já je teprve zbírám, jo s tím opálením to zatím vidím u partnera :-), já se snažím mít co nejkratší kraťasy a triko bez rukávů od Senzoru, ale dál už to neřeším, používám 20 tku a 50 na ksichtím a uvidíme. V noci radši nejezdím, protože bych musela mít brýle, po tmě mám teda horší orientaci a piju na kole jen vodu, max. pivo - vím, že bych ten kopec, co bych si ho pak nepamatovala stejně "zažila" na druhý den hihi.....Držím pěsti ať to nové kolo vyjde!!

Odpovědi
    1. Nooo, eM, mám malilinkatý úspěch, včera mi O. jen tak mezi řečí řekl, že prý zaúkoloval svého tátu, kdyby někdo v okolí prodával dobré kolo, nebo ho někde u nich viděl a že my bychom se mohli jet podívat do jednoho bike shopu u nás - teď mají velké slevy na letošní kolekci ;) Takžeeeeee.. že by? ;)
      Jo, to já mám kraťasy taktak nad kolena - nemám nohy na to (přinejmenším psychicky), abych si vzala kratší uplé kraťasy a ty volné mi zase žádné nepadly. Naopak, já mám nejradší ty pod kolena, ale to se člověk moc neopálí =)
      Já právě ty zkušenosti taky teprve sbírám =) Dnes to je třetí týden, co jezdím do práce na kole a teda, už mi ta stejná cesta leze krkem, ale všude jinde jsou kopce, tak uvidíme, jestli se mi ten stereotyp nakonec radši nezačne líbit ;)

Vymazat
  5. Jupí, jupí:) jsem moc ráda za výhru, jsem zvědavá a moc se těším na svou první zkušenost s přírodní kosmetikou, biofázi plánuji až po létě:) a ta taštička.. tu jak jsem v ga viděla, hned jsem si představila, jak s ní půjdu se zlatíkem na hřibky, vzhledem k tomu kolik jich většinou najdu bude bohatě stačit a snad už nebudu muset potupně sbírat hříbky, které mi zlatík nechá, abych nenatahovala:D jo, myslí to dobře, ale mi to přijde jako ještě větší potupa:) uvidím, jaká přijde, třeba ji bude na hřiby škoda:)
    jsi dobrá, že jezdíš do práce na kole, taky jsem o tom kdysi uvažovala, ale neměla bych se kde osprchovat:( musím vytáhnou tenisky, které mi zlaten koupil na běhání, i s čipem, abych měla motivaci a byla jsem v nich dvakrát (od jara, hrůza), Vaše komentáře mě nakoply, abych taky zvedla zadek.. tak jen tak dál;)
    Díky..:)

Odpovědi
    1. Teda, to bude fešné sbírání, úplně jsme si tě představila =D Myslím, že by se Ti do ní mohly vlézt i tři ;)
      S tím běháním.. jsi dobrá, nebo teda budeš, jestli s tím začněš a fakt u toho vydržíš =D já jsem začala běhat před dvěma lety a vydrželo i to přesně do loňského jara. Pak jsem už pro jistotu onemocněla, abych měla výmluva a nemusela dělat nic =D Letos jsem začala s kolem a to je paráda. Moc doufám,, že mi to vydrží co nejdýl, protože už není moc sportů, které bych ještě nezkoušela a mohla je jen tak amatérsky provozovat =)

Vymazat
  6. ahoj..:) včera dorazil balíček, to byla tedy rychlost, ještě jednou děkuji, krém na ruce krásně voní, sice já tedy necítím kokos, ale něco jiného, povědomého, jen nevím co nebo k čemu to přirovnat.. Krém na nohy jsem ještě nezkoušela, chtěla jsem hnedka včera, ale bylo u nás takové horko, že ani v houpací síti pod stromy se nedalo číst, jak bylo unavné, natož si na večer něco namazat na nohy:D ale už se těším..

Odpovědi
    1. To jsem ráda =) já tam cítím ještě něco jako med, nebo medovou plástev, včelí vosk.. nevím, k čemu to přirovnat. Ale velice moudré rozhodnutí - nepoužít to v horku. Možná by se Ti s tím krémem roztekly i nožičky =D

Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...