čtvrtek 5. září 2013

Do Sephory? Děkuji, nechci..



Miluju zkoušení, očuchávání, přemýšlení o tom, co si koupím a radost až to poprvé použiju. Takhle jsem moc ráda chodila do Sephory na pražském Pankráci - v Arkádách. Bohužel se z hezké návštěvy stal spíš nakupovací horor a poprvé jsem musela souhlasit s O., že nechápe, co na nakupování kosmetiky vlastně mám - že to vlastně není žádná pr**l! A měl pravdu..


Moje včerejší návštěva Sephory tak ve mně bublá stále a asi ještě nějakou chvilku bude. Probublala až do tohoto dopisu:



Dobrý den,
 
včera jsem prožila velice nemilou návštěvu v Sephoře na Pankráci v Arkádách. Byla jsem si prohlédnout novinky, ozkoušet odstíny a šla jsem přímo po značkách, které jsem měla vytipované. Co každé 3 minuty se u mě vystřídala jiná prodavačka s otázkou, zda nepotřebuju pomoci s výběrem. Stále jsem se snažila mile odpovídat, že ne, že jen zkouším a u toho opravdu radu nepotřebuji. Poslední prodavačka už však tak milá nebyla, zřejmě chtěla "pomoci" až moc vehementně a místo otázky už to formulovala jako požadavek a doplnila dovětkem "zda jsem tam vůbec přišla nakupovat, nebo co?"!! Po tomto už se mě nikdo na nic nezeptal a nerušeně jsme prohlížela dál.
 
Když jsem se konečně dostala k výrobku, který jsem chtěla a vyzkoušela jsem si oba jeho odstíny na ruku (makeup), abych je mohla na denním světle porovnat, chtěla jsem si zapsat do telefonu do poznámek čísla odstínu a název výrobku, abych nezapomněla, co si to zkouším a co vlastně příště mám koupit. Velice rychle se přitočila prodavačka s větou "Snad to nechcete fotit, že ne?". Odpovídám: "Dobrý den, ne, opravdu nechci - mám otevřenou klávesnici a píšu, navíc před foťákem držím kožené pouzdro na mobil, focení není ani možné". Paní se nenechala odbýt a stála za mnou. Ukazuju ji tedy celou zprávu psanou na telefonu s poznámkou, že telefon je možné prohlížet pouze s povolením, ale ať se klidně podívá, že nefotím a nechá mě v klidu dál zkoušet. Paní, zřejmě uražena, odešla o metr dál k ochrance, předvedla číslo hodné základní školy s šeptáním, ukazováním a zíráním, ochrankář se chytl a "hrál" s ní. V tu chvíli bylo po zkoušení i veškerých budoucích nákupech. Už se ode mě nehnul. Dokonce se ke mně několikrát přiblížil zezadu a četl mi z telefonu přes rameno. To už jsem se rozhodla, že tohle opravdu nemám zapotřebí a odcházela jsem.
 
Ochrankář si dal tu práci, aby šel celou dobu metr za mnou až k východu, zda mu "nezapípám" při průchodu kontrolou. A podotýkám, že vyprovodit a rozloučit se se mnou opravdu nechtěl - zdravit totiž on i všechny prodavačky najednou úplně zapomněly. Navíc, do této Sephory chodím od ledna pravidelně. Některé prodavačky znám už pomalu jménem. Vídají mě často a ví, že si vždycky něco koupím. Takhle jsem tam zkoušela poprvé a až včera pochopila, proč si všichni na chování a přístup personálu k zákazníkovi v některých prodejnách Sephora stěžují. Když se mi stalo nějaké nedorozumění, bylo to vždy v té v Arkádách (ať už se jednalo o neuznání slevového kuponu, který byl podivně stažen z oběhu, jen já jsem ho dostala k nákupu přímo na pokladně, nebo o narozeninový dárek, který mi odmítli vydat, byť mi jej slibovali a po otázce, proč tedy nemám kupón na tento dárek, když mi chodí 10% sleva za nasbírané body ob týden, že zřejmě vůbec nenakupuju a tedy si ho ani nezasloužím). Kdo mě zná, ví, že si o výhody neříkám, o dárky a slevy také ne. Ale pokud mě na ně lákají, když si zařídím zákaznickou kartu a pak mi je odmítnou vydat s větami, jako by odháněly bezdomovce, to už je příliš. Pokud si sečtu všechny nákupy, které jsem od ledna právě v této Sephoře učinila, přerostou pětimístnou cifru. Je mi líto, že jsem zjistila až teď, že skupině takto ke mně se chovajících lidí své peníze dávat nechci.
 
Nákup dražší kosmetiky mám spojený s podarováním sama sebe, s radostí a ne, aby mi ho zkazily zamračené, neochotné a uštěpačné prodavačky a drzý přístup ochranky.
 
Na druhou stranu zase musím vychválit přístup v prodejně na Floře, kde ke mně byl personál vždy velice milý, ochotný a vstřícný. Takto aspoň vím, že sice si zajedu 45 minut ze své trasy, ale čeká mě přístup, který mě neodradí od nakupování, vybírání, konzultování a budoucích návštěv Sephory.
 
S pozdravem
 
 
*
 
 
Posílala jsem jim to dnes do soukromé zprávy na facebookové stránky. Jak však znám tým lidí, kteří je spravují, buď mi nebude odpovězeno vůbec, nebo to nějak zašolichají. protože to není první prohřešek týmu Sephora v chování se k zákazníkovi, a protože mě v tomto hodně z vás podpořilo jak soukromě, tak na FB, dávám to ještě sem do článku na blog, aby se to dostalo opravdu ke všem.
 
K zamyšlení stojí, jestli třeba prodavačky tak hystericky nebránily focení kvůli blamáži na zákazníky, kterou předvedla Sephora už při minulých slevových dnech a to, když se podivně na dny slev navýšily všechny ceny tak, že vám to v závěru se slevou dalo plnou cenu, za kterou byste výrobek koupily předtím. Prostě podivné.. konspirace v kosmetickém průmyslu.. Nevídané a jak nečekané! =D A pak, proč se většina Češek radši obrací na zahraniční e-shopy, kde jim zaručeně radost z nakupování a obhlížení nových radůstek žádný prodavačka ani pánové z ochranky nezkazí. o to víc se kloním k malým krámkům a specializovaným obchůdkům, kam se tak tak vejdete, když je tam více než jedna zákaznice, kde si třeba i počkáte ve frontě, ale počkáte si rády, protože se o vás budou hezky starat a pečovat. A takových krámků je poslední dobou čím dál víc, naštěstí..
 
 
 
Jaké máte zkušenosti s přístupem k zákazníkům v prodejnách Sephora vy? Stalo se vám něco podobného v nějaké jiné prodejně/eshopu? 


*

Edit:

Tak abyste věděly, padla jsem na zadek, když mi ještě ten samý den, kdy jsem jim posílala zprávu, přišla omluva a nabídka omluvného revanže.. a víte, v jaké podobě?? Líčení s YSL. A hádejte, kde?? Ano, se skvělým týmem pracovnic v prodejně na Pankráci!! Tak to byl fakt gól. Moc hezky jsem jim poděkovala s tím, že musím takovýto "dar" odmítnout. Přišla okamžitá reakce, že tady jiná nabídka líčení, dle mnou stanovených podmínek. Za tohle musím uznat Sephoře bod.

Nebudu vám nakecávat, že kdyby mi poslali třeba nějaké vzorečky domů, budu radši, než se někam trmácet a nechat se malovat produkty, které ani nemám doma. Takže asi stejně dar nevyužiju. Ale já vlastně ani nečekala tu omluvu, ani reakci, natož nabídku nějaké revanže, takže i tak jsem si sedla na zadek. Každopádně, jsem palice dubová a jak mě jednou někdo podrazí, nebo se ke mně tímto způsobem (jako na prodejně) zachová, prostě končí. I kdybych si měla oči malovat dřevěným uhlíkem a řasy přelízávat kartáčkem na boty. HOWGH!

139 komentářů:

  1. Milá Mitsuuko, už jsem Ti psala svůj rozhořčený mail a souhlasím s tím, co tady píšeš. Nejdřív ale musím moc pochválit obrázek, je boží - stejný mám na dveřích ateliéru :-DD...Je fakt, že do velkých kosmet obchodů to mám daleko, takže jsem odkázána na drogešku a především eshopy,a i Ty si vybírám podle přístupu, rychlost dodávky, komunikace, dáreček,vzoreček zdarma - neuškodí a potěší přece...V "mé" Sephoře v Ostravě se ke mě zatím chovali pěkně, ale pravda je, že jsem neměla vytažený mobil :-DD, nechali mě očumovat, i když se mě taky ptali, co si přeji, upozornily mě na novou kolekci atd a vzoreček zdarma byl taky...ale chodím tak opravdu sporadicky...Chodím očumovat i do Douglasu a ptám se samozřejmě, tam je to taky v celkem v poho jen mě překvapuje "nevědomost" prodavaček, kdy se ptám na produkt vystavované značky a ony ho neznají :-)). Víš, já to už cítím delší dobu a snad nejsem sama, že všecky ty řetězce úplně zpanchartěly nákupy: prostě naházej do košíku co nejvíc krámů, koukej zaplatit prachy a mazej - to že slevy se často neshodují nebo nejsou dostupné nebo se ceny na regále liší s těmi na účtence (velký nešvar) hlídám si jak "důchodce" poslední dobou účtenky a kontroluju je!! Žádný úsměv, který je sakra zdarma - nic. Doufám jen, že to spousta lidí pochopí taky, ale pro masy bude shopping vždycky asi fajn, pro nás fajnšmekry ne - já chci příjemný osobní přístup bez masivního nucení a vnucování, ochotu, protože tam příjdu zase a i když dnes jen "očumuju", příště udělám nákup....Toto se tady v Čechách musí prodejci naučit a naučí se to jedině tak, že jim to budeme třískat o hlavy, ty jejich odpornosti, a že tam nebudeme hlavně chodit utrácet naše těžce vydělané prachy. Amen! Zdravím Tě :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, amen!
      Vidíš, na to jsem zapomněla. Taková vtipná příhoda s téže Sephory v Arkádách.. jsem se tam byla ptát na ten "tónovák od NARS" - "Ten mi nevedem a ani nevím, že by NARS něco takového dělal.." odvětila prodavačka. Tak jsem tam tak chvilku šmírovala očima po regálu, u kterého stála a hned za ní vidím poptávanou tubičku. Říkám "to je on, to je ten tónovák, vidíte, že ho máte, aspoň ho můžu vyzkoušet!" - "Ale to není on, tohle je přece ten rozjasňující mojsčrájzr"!!! =D

      Vymazat
  2. Tohle me hodne mrzi, ja Sephoru miluju, je to moje srdcovka. Ale priznam se, ze taky chodim spis do svych oblibenych (Hlavak, Flora, Andel), kde jsou velice mili, vzdy daji info o novinkach, radi si povidaji o kosmetice, doporuci, daji vzorek, ad. V Sephore nakupuju docela casto (vetsinou tedy minimalne s 20% slevou) a vetsinou tedy v jedne ze svych oblibenych. Do nekterych nemusim, bo je tam hodne narvano nebo naopak me slecny vylozene ignoruji a nikdy neoslovi. Ale s pristupem na vyse uvedenych jsem maximalne spokojena a vzdy je to pro me zazitek. Proto me vzdy mrzi negativni zkusenosti at me ci jinych a ten tvuj obzvlast.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( Tak vidíš, to už včerejškem zarmoutily přinejmenším tři lidi plus ty, kterým jsem to včera celá rozčílená hned musela povídat..

      Vymazat
    2. Sephoru mám také ráda, ale už jsem se taky setkala s velkou neochotou. Jsem studentka, do centra Prahy se tedy dostanu převážně když jdu ze školy - tedy oblečená do pohodlného oblečení, abych to na přednáškách zvladla v klidu a ne jak na jehlách. Tady je kámen úrazu, prodavačky vidí džíny, batoh a kecky..ale ne to, že tam třeba v důsledku utratím nemalé peníze. Moje poslední negativní zkušenost je zrovna s Andělem, kdy na mě jedna paní pomalu křičela, že se tvářenek nesmím dotýkat. Nenechala jsem si to líbit a paní jsem vysvětlila, že nakupuji a opravdu si nekoupím zboží bez vyzkoušení. Vzoreček jsem nedostala žádný a proto už raději jezdím jen na Zličín, kde mám oblíbenou slečnu a ta je velmi ochotná, usměvavá a vstřícná ve všech směrech, ač se to týkalo i reklamace. Asi je to jen o lidech, ale mám pocit, že v Sephoře hodné a úsměvavé slečny pohledal :/

      Vymazat
    3. No, tak to už jsem taky někde slyšela - dokonce jednu slečnu prý při zkoušení tvářenek a pudrů nařkla prodavačka, že "jen prase by zkoušelo pudr prstem"! No, ta výběrová řízení musejí vypadat. by mě zajímalo, podle čeho je vybírají =)

      Vymazat
    4. Dvakrát jsem byla na pracovních pohovorech, jednou do Douglasu a jednou do Sephory. Chtěli po mě abych pracovala tři výkendy v měsíci a to jsem odmítla. Zdůvodnění bylo že u nich musí prodavačky vypadat krásně a makeup dýl jak 8h krásný nevydrží. Můj argument o korejské kosmetice která mi vydrží v pohodě i 24h, byl smeten ze stolu nebo přejit mlčením. Setkala jsem se i s tím že vedení nařídilo zdravit každého zákazníka, ptát se ho na to a to, nesmět si sednout celou směnu.... Takže podle mě to kolikrát není ani tak o těch prodavačkách, ale o tom jak na ně společnost/vedení tlačí co musí a nemusí dělat a dodržovat
      Taky mě dokáže pekelně rozčílit když jdu prodejnou, jedno jakou a každých pár metrů mě někdo osloví "Dobrý den" nebo "Mohu pomoci". Ano je to milé poprvé, možná i podruhé ale udělat mi to třeba 5x je fakt na pěst. Tak velká ta prodejna zas není aby na sebe ty prodavačky neviděli.

      Vymazat
    5. No jo, mají tam kolikrát pekelné požadavky.. zase na druhou stranu.. poku je to těch holek vysněné povolání (jako že si třeba dovedu představit, že já jsem za takové jednu dobu považovala prodavačku v knihkupectví), tak i když dlouho a někdy ne po jejich, stále dělají to, co je baví a s čím je to baví..
      Na tu ochotu jsem si fakt nestěžovala, no tak co, ta, se zeptají 5x, pořád lepší,než aby si mě nevšímaly, nebo druhý extrém - voaly na mě ochranku =D

      Vymazat
  3. Nevím proč, do Sephory jsem se vždycky bála chodit. Nejsem značkově oblečená, úžasně upravená atd. a prodavačky na mě vždycky koukaly z patra. Poslední dobou jsem se párkrát do obchodu odvážila a jen mě to utvrdilo v názoru. Prodavačky nepříjemné, neochotné, když jsem si chtěla jen něco prohlédnout a vyzkoušet, měli mě pomalu za zloděje..
    Jinak bych měla dotaz s kterým mi žádná prodavačka nepomohla.V Sephoře mají mít značku Yes to. Zatím jsem na ní nenarazila. Poradíte mi nějakou konkrétní prodejnu, kde seženu?
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Yes to najdeš konkrétně na Floře, mají celý regál, v Arkádách mají něco i ve slevě a třeba v obchůdku Greenwave jsem ho taky viděla a tam se bát rozhodně nemusíš ;)

      jo, taky nechápu, kde přišly na to, že když prodávají drahou kosmetiku, mohou se považovat za elitu, která kouká na lidi z patra. Bohužel tohle dělají dost často. hází ksichtíky, jako by hend po konci pracovní doby navlékly róby od Diora a po těžkém dni plném charitativní práce pro plebs v Sephoře odjížděly ve svých Bentley- opravdu nerozumím. Člověka navýši si považuji za to, že se i k tomu nejtitěrnějšímu tvoru umí chovat s respektem, nikoli někým opovrhovat. Uff, zase jsme si vzpomněla na včerejšek.

      Vymazat
    2. Nemají v greenwave náhodou jinou Yes (ehm, ty lubrikantnty?)

      Vymazat
    3. Krásne si vystihla moje rozhoršenie nad povýšeneckým správaním obsluhy drahších obchodov... Bravo! Sama by som to nenapísala lepšie.

      Vymazat
    4. An, no vidíš, na to jsem zapomněla, no jo, malé zmatení =D tak pardon. Ale zrovna na ten vanilkový lubrikant tam je příští týden sleva ;) =D

      Vymazat
    5. Yes To - Flora a Andel urcite, sem tam neco na Hlavaku byvalo ve vyprodeji (starsi baleni - jine lahvicky)..

      Vymazat
  4. Nejsmutnější na tom je, že mě už to v podstatě ani nepřekvapuje. Já už do našich parfumerek chodím v podstatě z donucení, když to co chci je na internetu hůř sehnatelné nebo v podstatě stejně drahé, jinak se jim vyhýbám jako čert kříži. Např.v Douglasu na Arkádách sice jsou slečny (tedy aspoň ty čtyři, které jsem potkala) strašně ochotné a milé, ale k čemu mi to je, když vůbec nic nevědí a dokonce ani nemají přehled co mají za akce a já si musím všechno hledat sama a jim ukazovat, na závěr dostanu ještě něco jiného než jsem chtěla a naštěstí si toho všimnu hned a ne až doma..z takového nákupu jsem vyštavená a vytočená taky, i když byl personál milý, tak si vyber:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale nejhorší je kombinace nevědoucí+nepříjemný, to je prostě na facku..

      Vymazat
    2. Zdravím, to je mi vše líto dámy, v Sephoře pracuji dva roky a do kolegyní bych to neřekla. nic z toho, co tu píšete.

      Vymazat
    3. No však to taky neplatí hromadně na všechny =) naopak, někdy se tam najdou úžasné výjimky a s těmi je pak radost cvrlikat mezi regály ;)

      Vymazat
  5. Liberecká Sephora v Plaze bývala to samé v bledě modrém, taky jsem pak ve finále naprosto zhnusená psala Sephoře mail. Teď jsem tam už roky nebyla, nejsem sebemrskačskej typ, abych se šla dobrovolně vytočit, ale možná půjdu zkusit, jestli se něco změnilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by stálo za pokus ;) A reagoval někdo na ten dopis? Mně tedy zatím ne a vážně o tom pochybuju, že tak někdo učiní =)

      Vymazat
    2. Já v té Sephoře v Liberci byla dva týdny zpět. Na obchodě byla jen jedna slečna prodavačka, ale byla milá. Když byla kase, tak se mile omluvila, že jakmile odbaví zákaznici - bude se mi věnovat. Nevím jestli měla druhá prodavačka zrovna pauzu, ale s chováním jsem byla spokojená. Horší je to se sortimentem, nemají limitku bronzeru a tvářenky Dior a Nars taky nehrozí. Guerlain vybrakovanej.

      Vymazat
    3. V Liberci v Plaze je Sephora v pohodě :) Teda aspoň já odtamtud odcházím vždy s úsměvem (a lehčí peněženkou :D). Sice většinou natrefím na tu jednu a tu samou prodavačku, která je vždy milá a ochotná poradit a tak, ale řekla bych, že to tam je fajn :)

      Vymazat
  6. To je síla, ale nepřekvapuje mě to. Mám o hodně horší zážitky zase z Yves Rocher obchodu, kde už jsme rok nebyla právě díky finálnímu "incidentu". Sephoru jako takovou ráda nemám právě z důvodu, že na každou neruskou slečnu, co nenakoupí za 200K (což prý je dost běžná praxe), koukají jako na bezdomovce. Nicméně mám tam příbuznou a řeším to tak, že chodím přímo za ní a tím pádem se pak vybírám jen s ní a nemusím si na nic hrát, klidně to tam vrátím s tím, že je to drahý/smrdí/... bohužel to k ní mám přes celou Prahu a ještě 45min do Prahy a tak to vyjde tak 2x ročně, spíš něco objednám a ona mi to přinese na nějakou rodinnou sešlost, to pak ale odpadá zkoušení, který je přeci jen u makeupů apod dost důležitá část.
    A ta konspirativní teorie s focením cen před dny Marianne mě napadla hned, už vloni jsem si toho všimla i já, která si ceny u ničeho nepamatuje. Tak snad se alespoň Flora udrží a budeš mít kam chodit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už mám první zprávy, že NARS Concealer, po kterém jsem včera koukala a byl za 790, je už za 890,- - dneska!!!!! Síla. a to do dnů marianne zbývá ještě týden!

      A co se Ti stalo v YR a v jakém?

      Vymazat
    2. Tybrďo, celkem pálka. Já ho koupila od té známé za 250:D To abych s ním šetřila, příští už bude za plnou. Byla to prodejna v Palladiu, prodavačky ze mě dělaly blbce, měla jsem ten kupon, co mi chodí poštou, v ruce, abych ho nemusela pak lovit + abych viděla, co je v akci a ony mě začaly buzerovat, když jsem stála u stojanu s věcma, co ve slevě/akci nebyly...a na odpověd, že ano, vím, ale dívám se i na dekorativku mě začaly poučovat jak malou holku. Cokoliv jsme vzala do ruky mi hnedka vysvětlily, že to stojí tolik a tolik - což nevím doted proč - cedulky číst umím. Už si to naštěstí moc nepamatuju, ale byla to hodně napínavá návštěva, nechtěly mi vyjít vstříc ani u kasy s placením a několikrát jsem tam málem bouchla. A taky mám podezření, že ty kravky soudí podle obalu, stejně jako v Sephoře, jelikož jsem tam jela ze školního turnusovýho cvičení v terénu, nějaký zoologie, měla na nohou pohorky a větrem ošlehanej obličej. Což mě mimochodem dost baví, vzhledem k tomu, že nejbohatší lidi, co v okolí mám chodí jak vandráci v pohorkách pořád.

      Vymazat
    3. jojo, si piš, že dsoudí hlavně kvůli oblečení. mělas vidět, jak se kolem mě všechny motaly a obletovaly a chichotalay, když jsme tam přišla v jedné ze svých módních kreací ála Audrey Hepburn - se mihly podělat a to jsem tam jen šla na obočí! =D No, prostě povrchnost. přitom by se měly chovat ke všem stejně, kdo může vědět, jestli náhodou nejsi jen výstřední milionářka v pohorkách? =D

      Vymazat
    4. Jo, s YR taky nemám nejlepší zkušenosti. Prodavačky jsou příjemné jedině tehdy, když tam utratím pětikilo, neobtěžuju je slevovými letáky a zákaznickou kartou.. Co si to dovoluji chtít slevu?!
      Tohle se mi stalo v Palladiu, na Andělu i na Chodově a od té doby jsem tam nepáchla. Smůla, že mamka bude potřebovat nový krém.. budu si muset vybrat nějakou novou prodejnu.

      http://wonderfull-today.blogspot.cz/

      Vymazat
    5. Tak já zase s tou prodejnou na Arkádách mám docela dobrou zkušenost - i na Edenu jsou docela fajn. Na Pankrác jsem tam chodila i na barvení řas a obočí a udělala to moc fajn, byla jsem spokojená. Mně naštěstí krémy YR nesedí, jinak bych tam musela chodit pravidelně taky =D

      Vymazat
  7. Ty jo, tak to mě mrzí, dovedu si představit, jak se asi cítíš :-( Já mám naštěstí se Sephorou samé dobré zkušenosti. Chodím tedy jen na Anděl, v jiné jsem dosud nebyla. Nikdy jsem neměla problém, naopak slečny a paní prodavačky byly vždy velice milé (sice občas trochu vlezlé, ale to ké práci patří :-D), snažily se poradit, dostala jsem vzorečky make-upů, které jsem chtěla atd. atd. A to opravdu nechodím luxusně oblékaná, ani v Sephoře nenechávám tisíce. Naopak často jsem tam chodila v pracovním (na Andělu jsem dělala) a vždy se usmívaly, nedávaly mi najevo, že jsem pro ně nějaký póvl... S ochrankou jsem též nikdy neměla potíže. Jak to tady tak čtu, asi je to prodejna od prodejny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře. horší by bylo, kdyby se takhle chovali téměř všude a bylo jen pár výjimek, kde by byli slušní, takhle je to lepší bilance =) Takže příště na Anděl =)

      Vymazat
    2. Jako Andel je urcite hodne na vysi. Driv to tam nebylo uplne idealni, ale posledni mesice fakt super. A vzdy odchazim s pocitem, ze se mi vsichni venovali maximalne, i kdyz jsem nic nekoupila. A jen zopakuji, Hlavak a Flora to same.

      Vymazat
    3. Je fakt, že na tom Andělu jsou fajn, milí, hlavně jedna starší paní.

      Vymazat
    4. Anděla mám z ruky, tam jsem se snad ještě nedostala. Vlastně jo, na střední jsem tam chodila na brigády (přímo do Sephory =D) Ale to už je přes deset let.. Ale Flora je opravdu dobrá a moc mlé holky tam dělají. Až si říkám, jestli to není nějakým jiným HR? ale to by přece měly mít všechny prodejny stejné, ne?

      Vymazat
    5. Tak, když tvrdí, že každá prodejna je samostatná jednotka, která má jiné ceny a jiné dovatatele, tak proč by neměli různé i toto? Ale zas kdysi mi nějaká prodavačka od nich říkala, že je různě po prodejnách točí jednou za čas, tak aby ty milé slečny nebyly za chvíli jinde...

      Vymazat
    6. Možná je to třeba destinací - na Floře je lepší aura (nebo plat ;)

      Vymazat
  8. Sephora je pro mě (v Praze) jako MAC - jedině na Floru, jedině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAC mají taky na Floře? za chvilku mi začíná škola, takže to budu mít kousek a radši se vyřádím tam, než o polední pauze z práce v Arkádách..

      Vymazat
    2. MAC je na Flore naproti Sephore, teda skoro naproti :).

      Vymazat
    3. Aha! Takže moje další návštěva Flory. A hned mám další důvod, proč se těšit na začátek školy =)

      Vymazat
  9. Byla jsem u toho a opravdu to bylo velmi nepříjemné a prodavačku s panem důležitým, který se chová, jako by mu ten obchod patři, bych v danou chvíli enjradši propleskla. Paní prodavačka svým chováním, kdy šla špitat to ucha a ukazovat prstem mě akorát utvdila v tom, že je to slepice a pokud se takto chová I ke svým blízkým, tak potěš.
    Každou neděli, kdy skončím ve fitku, se chodím v nákupním centru na Zličíně courat po obchodech, mmj. I do Sephory. V momentě kdy vstoupím se sportoví taškou, nalepí se na mě smradlavý, upocený, umaštěný chlap a dýchá mi za krk, dokud neopustím prodejnu. Již několikrát jsem se otičila s otázkou, zda něco potřebuje. Většinou se odpovědi nedočkám, jen hnusného pohledu. V tu chvíli si připadám jak jak ten největší zločinec a děkuji pěkně, ale v takovém obchodu už své peníze utráce opravdu nehodlám. Nemluvě o tom, že ceny jsou nehorázně přemrštěné.
    I

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Klári, docela jsme si včera užily, viď? =D
      Mně takhle pronásledovali sekuriťáci vždycky na Zeleném pruhu v Normě. Jednou mě dokonce za pokladnami osočili s tím, že jsem ukradla oříškovou čokoládu za 17,-, i když jsem u pokalden před vteřinou zaplatila nákup za 1700,-!!! Dokonce mě chytil za ruku, to už jsem mu řekla, že si budu stěžovat vedoucímu! Haj**i!! Když mně dotáhl až k prodavačce a ta mu rekla, že tu čokošku samozřejmě namarkovala a ať se koukne na účet, tak mě ten blbec pustil s tím, že by to mohl říct každej!! Tfuj!! Kde toto berou, to nechápu..

      Vymazat
    2. No hele, jestli ty nakonec nevypadáš nějak děsně podezřele?:-D

      Vymazat
    3. Taky si říkám, ať jsem oháklá, nebo v teplákách, vždycky mě sledujou jako čórku =D

      Vymazat
  10. S nákupmi v Sephore veľa skúseností nemám, pretože v Brně ju mám naozaj od ruky, avšak problematika povýšeneckých predavačiek, či neodbytných ochrankárov sa do veľkej miery dotýka všetkých obchodoch. Zatiaľ najnepríjemnejšiu skúsenosť som mala ako študentka SŠ v rodnom meste na Slovensku, kde som bola doslova prenasledovaná ochrankárom po tom, čo som si dovolila ísť k stojanu s "luxusnou" kozmetikou Loreal (podotýkam, že historka je asi 12? rokov stará). V tej dobe bolo nemysliteľné, aby mladá žaba v rifliach a teniskách stála sama pri stojane s tak prepychovou dekoratívnou kozmetikou. Takze stál vedľa mňa a sledoval ako si skúšam očné tiene. Skončilo to tak, že som na neho naštvane pozrela, všetko z košíka vrátila do regálu a odišla. V tej istej predajni DM bola kamarátka prenasledovaná ochrankárom pri nákupe tampónov. Jej sa podarilo zo situácie dostať bravúrne - otočila sa na neho s krabičkami v ruke a spýtala si, či by jej poradil, ktoré sú lepšie.
    V Brne som zasa raz zháňala spoločenské šaty (konfekčná veľkosť 38 - 40) a v jednom butiku som si hneď pri vchode odchytila predavačku a povedala, aké zháňam. Odpoveďou mi bol pohľad od hlavy po päty a konštatovanie "tak na vás tu fakt nič nemáme".
    A v jednej predajni pánskych oblekov v brnenskej Olympii (bohužiaľ si nespomeniem na názov) sme stáli niekoľko minút ako blbci pri stojane s oblekmi, držiac jeden oblek v ruke (zrejmý zámer nákupu) a 2 predavačky pri pokladni pili kávu a o niečom sa bavili. Na náš hypnotizujúci pohľad zareagovala jedna z nich iba letmým pohľadom, z ktorého zrejme usúdila, že nie sme ich cieľová skupina. Nikto nás neobslúžil. Oblek sme kúpili v OP Prostějov, kde sa pani predavačka išla doslova roztrhnúť, aby nám našla to správne. A ešte nás to stálo o polovicu menej ako v tom predchádzajúcom obchode.
    A takto by som mohla pokračovať ešte na ďalších stranách.
    Proste sa nemôžem zbaviť pocitu, že niektoré predavačky svojim pôsobením v obchode "lepších" značiek získali pocit určitej nadradenosti nado mnou - ženou z ľudu - ktorá ich obťažuje svojou prítomnosťou...
    Často si pripadám ako v tej scéne z Pretty Woman, kde ju odmietli obslúžiť v butiku, pretože im nebola dosť nóbl. Ešte podotýkam, že nechodím oblečená ako bezdomovec. Kvôli práci nosím reprezentatívne formálne oblečenie... A už koniec. Je to nejaké dlhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nie je dlhé =)
      To teda koukám, že si v obchodech taky užiješ svoje, že? Mně nedávno v Time Outu uzemnila jedna mladinká, ale hrozně milá prodavačka.. kupovala jsem si tam džíny a říkám jí, že mám kulatý zadek, ne placku a potřebuju teda nějaké takto tvarované a ona s andělským úsměvem opáčila, že tak tlustá zase nejsem, ale že teda, když se na mě kouká, radši vezme větší velikost. Říkám jí, že jsem neříkala tlustý zadek, ale kulatý, že zde jde čistě o tvar křivek, nikoli o jejich velikost. Pochopila jsem, až když se otočila a měla zadek jak žehlící prkno.. no, tak proto.. zřejmě za tyto situace může oboustranně nepochopení protistran =D

      Vymazat
    2. Myslím, že to tak nemyslela :-)))

      Vymazat
  11. Osobne mam s Pankracem stejnou zkusenost. Des bes...

    Posledni dobou mam dobre zkusenosti na Zlicine. Ale jasne, je to daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, takže to si radši nechám tu Floru, jako poslední možnost. Ještě v Palladiu se chovali hezky, co si vzpomínám..

      Vymazat
    2. V Palladku jsou taky fajn, jen je tam vzdy moc narvano. Neni tam takove pekne intimco a klidek jako na Flore ci na Hlavaku :). Ale slevove stojany mivaji pekne :).

      Vymazat
    3. Jojo, právě tam jsem uzmula Poslední Benefití Rebel.. moc hezké slevovky, ale lidu, kam se pohneš, skoro se nedá ani projít uličkou.

      Vymazat
  12. Jak už jsem psala na FB, asi bych se neudržela a slečna by poznala, seč je toho hnusný sarkasmus, protože tohle by mě asi vytočilo do nebes.
    Já s prodavačkami v Sephoře mám prakticky nulovou zkušenost, protože jejich pomoc nežádám a málokdy jsem v obchodě sama, takže se věnují jiným lidem a mně dají pokoj. Ani sekuriťáci se tam na mě moc nelepí, na to jsou specialisti v Rossmannu. Ale vzpomněla jsem si, jak mi nedávno v Sephoře jedna slečna nabízela pomoc, tu jsem s díky odmítla, chodím mezi regály dál, a za chvíli zase ona, zda nechci pomoct. Už jsem trochu důrazněji odvětila, že ne. A slečna se velice omlouvala, že mě zezadu nepoznala a ať v klidu vybírám. :))
    Konspirace se Dny Marianne vlastně není ani konspirace, stejně to všichni čekají... Nevíš, jestli zdražují i svojí Sephoří značku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne, ale těžko říct - já se tam chystám na ty jejich nové tekuté linky. prodavačky ať jsou jaké chtějí, ale tyhle jim tam nenechám =D No, to i poznáme. Normálně stojí 340,- tak jsem zvědavá, jestli to hodí nahoru =D

      Vymazat
    2. Ha, s Rosmannem mám stejnou zkušenost. Vždycky jsem ráda chodila do toho v Galerii Myšák, ale teď tam chodím jen, když nutně potřebuju něco konkrétního - prostě onu věc vezmu a jdu k pokladně, no problem. Ale jakmile se jen minutku zdržím; např. zkouším tester, čtu složení výrobku nebo hledám svůj oblíbený kartáček, hned mám za patami nepříjemně vlezlou ochranku. Už kolikrát jsem kvůli tomuhle přístupu šla radši do dražšího DM.

      Vymazat
    3. Přesně, tenhle Rossman mám ráda kvůli velkému výběru, ale ta ochranka...-nicméně je okázale ignoruju a klidně zkouším hodinu, no stress :-D

      Vymazat
    4. Zajímavé, že na to ještě nevlítla čoika, není to náhodou klamavá obchodní taktika nebo jak se tomu nadává?

      Vymazat
    5. Taky mě to překvapuje, zvlášť když je to tak profláklá kauza, jak s loňskými dny Marianne, tak s jarními dny Elle..
      Jenže oni se hrozně brání tím, že to s tím nemá nic společného a že to celkové zdražení je celoplošné a na celou značku =/

      Vymazat
    6. Ha, tak už si to všimli i jiní, viz komentář Michala Cipíska na FB zdi Sephory.

      Vymazat
    7. hezký.. =D brousila jsem si zuby na NARS a z úterka na středu ho zdražili o kilo na výrobek-každý!!

      Vymazat
  13. Do Sephory taky moc rada nechodim, hlavne pro jejich nelibost v detech. Jednou jsem si tam neco vybirala, dcerka zacla trochu hulakat a prodavacky hned halo, ze tam nekomu krici dite a co jsem jako za matku, ze s dcerou vubec chodim do parfumerie :-) Takze kdyz uz tam jdu, tak jen honem neco vzit a nebo sama. Ale zase abych jim nekrividla, naposledy v Palladiu byla strasne mila slecna, s dcerkou si i trochu hrala a zasla jsem, ze i byla docela znala vsech produktu, ktere jsem mela v merku, vyjimky se najdou :-) Jinak je dobre, ze jsi napsala ten dopis, treba se neco zmeni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, asi nezmění, ale to je fuk.. přinejmenším se mi ulevilo =D
      Tak to teda koukám, že začnou prndat kvůli dítěti. To už aby sis hledala hlídání jen kvůli parfumérce! NO, milé jsou tam, dámy, jen co je pravda.. ale v tom palladiu jsem taky jednou narazila na poklad - věděla vše, dokázala pomoct i s výběrem odstínů a ještě mi pak poradila, a´t to nekupuju hend a ještě v klidu doma ozkouším!

      Vymazat
    2. jj, nektere z nich se opravdu vyznaji a kdyz jsou k tomu jeste ultra mile, to mam vzdy radost :) kdyz ale clovek pak narazi na nejakou takovouhle situaci, tak zazitek negativni v cloveku zustane vic nez 10 pozitivnich :(

      Vymazat
  14. u nás Sephora není, takže nemůžu soudit, zato mám bohaté zkušenosti s Douglasem ... přesně jak už tady bylo několikrát řečeno - dívají se tam na mě jak na největší špínu, chodí za mnou stádo prodavaček a security mě má celou dobu pod dohledem ... a co mě nejvíc pobavilo, byla jsem se tam zeptat na štětec na minerální make-up a byla tam zrovna nějaká ta líčící akce (ani nevím, se kterou značkou, to je stejně fuk) ... prodejna úplně prázdná, u stoličky s make-upem asi 5 prodavaček a vizážistek, prej co si přeju ... tak říkám: štětec na minerální make-up ... a víte co? ani jedna nádhera nevěděla, jak taková věc vypadá (zkoušela jsem i anglický název samozřejmě) ... vytáhly na mě plochý štětec na make-up a tím jsem u nich skončila ... takže ať si myslí o póvlu co chtějí, když ten "póvl" má větší znalosti než všechny dohromady! :P

    a teď jsem dobře upustila páru, díky za to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D má řeč, viz historka výš v komentářích o tónováku od NARSu =D No, je to zajímavé,kdy se ony mezi regály pohýbují 12 hodiny denně a neví, co vlastně prodávají. Když jsem tam brigádničila a nabízela parfémy, byl to takove vopruz, že jsme se jim už první den k večeru začala plést do práce a začala jsem si se zákaznicemi povídat o kosmetice a jiných vůních, prováděla jsem je po krámu - nakonec byly stejně naštvaný, ne že jim pomáhám, ale že se vedoucí líbím víc než ony a já jim beru práci.. =D

      Vymazat
    2. tak to je vtipné, kdybych byla vedoucí prodejny, tak se snažím Tě hned zaměstnat, vždyť přilákání zákaznic a příjemná obsluha, která rozumí výrobku je základ marketingu služeb! bohužel si to v ČR málokdo uvědomuje, nejen v parfumeriích :(

      Vymazat
    3. Jojo, mě proto nakonec prodavačky vyštípaly - proto jsem takhle obešla půlku DOuglasů, Sephor a MArionaudů v Praze =D

      Vymazat
  15. Já do Sephory nějak z principu nechodím, protože je mi prostě od pohledu nesympatická a působí na mě agresivně. Navíc jsem stará "přírodofilka", a přírodní kosmetiku v Sephoře asi aby pohledal - a stejně nenašel, nebo se pletu? No nic, tenhle článek mi jen potvrzuje mé podvědomé vnímání téhle značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přírodku, podle toho, jak jsi moc vybíravá a co jsi ještě ochotná zkousnout jako přírodku =D Třeba Sampar není špatný, ale drahý jak sviňa. Bare minerals by mohla být taková nejvíc přírodní dekorativka, co tam mají.. a pak už fakt nevím, uf

      Vymazat
  16. mně hlavně dostává, že nějaký tupý střevo, co je schopný dělat jen podavačku v Sephoře (to R tam být nemá) se bude na někoho koukat zvrchu, tohle mě prostě nepřestane nikdy dostávat :DD ten přístup, jak kdyby jim ta Sephora patřila a jen si tam odskočily omylem od svýho studia jaderný fyziky na Harvardu .. :D
    (a aby bylo jasno, nikoho primárně neodsuzuju za to, že dělá prodavačku, bo co já vím, to ani omylem, tohle se týká vyloženě jen oněch tupejch střev, co je o nich tenhle post a co se absolutně neumí chovat k zákazníkovi)

    ale hlavně to bude chyba i HR, že neumí vybrat obsluhu dostatečně na úrovni, páč když to neuměj vyselektovat oni, tak střeva pak už těžko překročej svůj stín, to je jasný ...

    jinak jsem ti k tomu psala už na fejsu, prostě já bych si to nenechala líbit a střevu bych jasně ukázala mantinely, co si ještě dovolit může a co už ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že HR se spíš řídí tím - kdo jim tam za ty prachy půjde makat a nebude vypadat úplně jako koště. Nevím kolik tam můžou slečny brát za měsíc, ale asi nic moc. U nás ve firmě je to stejné, radši vezmou 19letýho kluka bez praxe na pozici obchodního zástupce za minimální nástupní plat a pak to podle toho vypadá...

      Vymazat
    2. No, ale běžte dělat mezi tohle, když jste normální.To by museli vyměnit komplet celou Sephoru.

      Vymazat
    3. to je ale právě ta zásadní chyba, maj to zaplatit tak, aby služby byly na úrovni poměrně k cenám a personál tomu odpovídal

      Vymazat
    4. Duhová kočka, to teda taky nevím..pravda, poslední dobou už do parfumerek tolik nechodím, ale dřív jsem doslova žasla co za "košťata" jsem tam potkala. Pravda, byly vysoké a štíhlé, ale to co si dokázaly vykouzlit na obličeji vypadalo asi jako kdyby se maloval ožralej autista temperama.

      Vymazat
    5. No, ale zřejmě je ještě spoustu pipin-zákaznic, kterým to nevadí a naopak je přístup prodavaček k "plebsu" těší, protože je tím povyšuje na něco víc. Jinak si nedovedu představit, jak je možné, že na to tyhle velké řetězce ještě nedojely. Vždyť každý cizinec, který zde komentuje zdejší poměry, si jako první do huby bere přístup "podavaček" v obchodech. Bohužel, soukromníci ve vlastních krámcích, kteří zákazníky div nenosí na rukou, se moc neuživí a lupou, aby je pohledal =( prostě je u nás všechno opačně.
      Kdyby jim lidé do prodejen přestaly chodit a začaly hromadně nakupovat na netu, což už minimálně teď každá mladá holka, ženská a naprosto každá bloggerka dělá (asi je nás stále ještě málo =D), tak by koukali, jak by museli rychle změnit přístup.

      Vymazat
    6. Sephora si hodně hraje na službu zákazníkovi, ale jde hlavně prodat věci, ze kterých je nejvíce peněz. Na obranu prodavaček musím říci, že existují i milé, které rády poradí a rády komunikují se zákazníkem, ale ne každá vydrží tlak "proč si té ženské neprodala tohle - nechtěla to, hodí se pro ní víc tohle a tohle - ale to není exkluzivní značka a nám právě kvůli tobě klesly ukazatele". Kamarádka tam dělala a po roce utekla, protože tohle už prostě nedávala.

      Vymazat
    7. No jasně, že je to o tlaku. Hloupé je, že ty holky z toho ty peníze, které se tam přes předražené věci sypou, nikdy neuvidí, takže mají standardní plat, k tomu musí jednat s převážně fuchtlími zákaznicemi a když jim to nejde, ještě za to dostanou srážky.. Na to tam vydržet (a teď myslím jak v pozici prodavačky, tak zákaznice) chce silný žaludek =)

      Vymazat
  17. Chování prodavaček je prostě typicky české. Ve vyspělejších státech jsou prodavačky téměř vždy ochotné a usměvavé, ještě jsem se nesetkala s tím, že bych v cizině měla problém s prodavačkou/prodavačem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Mně třeba zarazilo a naprosto překvapilo chování prodavaček v Sephoře v Paříži, kam jsem mezi dámy v Chanelech a na jehlách vtrhla v džínách a turistickém báglu (výlet busem, známe.. =D) a ony se na mne jen velice usmívaly, ochranka za mnou žádná nechodila a na cestu, aniž bych něco koupila, mi daly vzorek makeupu. hezké to bylo a vzpomínám na to skoro se slzou v oku =)

      Vymazat
  18. Do Sephory nechodím. V každé prodejně mi už od pohledu jsou prodavačky ("asistentky") nepříjemné. Chodím do Douglas a jsem tam spokojena. Personál je VŽDY velice příjemný a to i na pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně o tom, záleží jen a jen na lidech, já mám zase špatnou zkušenost právě s prodavačkami v Douglasu..:o/

      Vymazat
    2. Já byla v Brně (v obou prodejnách) a jsem naprosto spokojená. Dokonce jsem obdržela i nějaké výrobky od nich k recenzi (a že nebyly levné). Poslala někdy někomu Sephora něco k recenzi? Pokud vím tak NE

      Vymazat
    3. No, vlastně jo, co si pamatuju, tak Ceady měla jejich značku, když přišla Sephora s těmi přírodními věcmi.. Bachca, možná si to pletu s Douglasem? asi jo.. Každopádně, u Sephory je to i pochopitelné, kromě jejich vlastní řady věcí, co by asi tak posílali - záleží na zastoupení firem, které prodávají, jak moc budou chtít podpořit prodej výrobků. A myslím, že k českým blogům to ještě nedosáhlo. proč by posílali bloggerce, kterou čtou náctileté, nebo na přírodku zaměřené holky vzorek např. Chanelu? Není to cílovka a je to moc drahé na to,a by si to někdo koupil jen tak na doporučení..

      Vymazat
  19. Tak tvé zkušenosti je mi tedy líto, umím si představit, jak jsi byla naštvaná:/ Ten mobil mě dostal, neukázala bych jí ho ani náhodou.

    Já chodím do Sephory v Brně a tam jsou naštěstí slečny a paní 100% profesionálky, moc šikovné, ochotné, velice, opravdu velice milé.

    Tohle se asi nikdy nezmění, vždycky se najde osoba, která se nebude chovat profesionálně, ať už jen proto, že se špatně vyspala či se pohádala s přítelem, bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neukázala, já bych ho v tu chvíli po ní nejradši hodila! =D

      Vymazat
  20. já chodím do Sephory v Brně, zatím jsem neměla s prodavačkami nějaký problém. No je tu jedna prodejna, takže i kdybych měla s nimi problém a chtěla bych koupit značku, kterou má jen Sephora, tak bych tam stejně asi zašla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tak poslouchám a čtu, tak Vám pomalu ale jistě začínám tu jednu Sephoru v Brně závidět =)

      Vymazat
  21. Hele asi to bude mezinárodní politika, dneska se mi to samé stalo v Sephoře v Istanbulu... A to tu jsou jinak všude jinde ultramilí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, a čeho touto politikou asi chtějí dosáhnout? =)

      Vymazat
  22. jsem zvědavá, jestli ti vůbec někdo odpoví. Sephoru ani ostatní parfumerky moc nemusím, jednak je to fakt předražené a hlavně jsou ty prodavačky fakt často na pěst. občas teda zajdu do Sephory v Palladiu, ale snažím se tam chodit s kamarádkou, která tam zná hodně prodavaček, tak se tím trochu jistím. když tam zajdu s přítelem podívat se na parfémy, tak na nás často koukají jak na póvl, co si jde jenom nastříkat testery, nedej bože když jdeme ze školy s batohem. jak z člověka asi nejsou na sto honů cítit peníze, tak je otravuje. no kdyby věděly... ale kdo by jim ty peníze za takové chování cpal, že...
    a s pronásledováním securiťákama mám taky zkušenosti, zejména v DM, ale třeba u nás na Kladně je jeden pán celkem milý a když vidí, že člověk opravdu nakupuje, tak nesleduje a jednou jsem se ho dokonce na něco ptala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem se divila, ale odpověděli.. dám to později do editu, ještě to totiž asi bude vtipné =D

      Vymazat
  23. Spíš bych napsala e-mail. Na všechny otázky mi odpoví a myslím že pkkud jim pošleš odkaz na celí tento článek, mohlo by to s nimi pohnout. Protože je tu spoustu názorů od různých lidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, ale už s nimi jednám a právě přes mail =)

      Vymazat
  24. tak to je sila! ja byt na tvem miste, tak uz pri tom kontrolovani mobilu by mi ruply nervy, jak se znam, a to co bych prodavacce rekla by si za ramecek vazne nedala. a to jsem mela v planu do Sephory vyrazit... no ted fakt nevim :D ja byla nedavno na Hlavnim a teda tam mi pani poradila celkem dobre. co me ale sokovalo - ja se byla jen optat, vyzkouset odstin a nez jsem se vzpamatovala, uz mi rvala do ruky pudr a chtela mi k nemu jit vybirat tvarenku :D jako by 1300 za pudr nestacilo :D :D jeste ze tam byl pohotovy pritel, jinak bych si to vsechno v tom soku nechala narvat do rukou a odstrkat k pokladne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, to znám, v tom jsou některé dobré. odcházíš s plnou taštičkou a o 5 tisíc chudší. ALe zase máte obě strany radost z nákupu ;)
      Já jsem normálně taky nervák, ale radši na slušné úrovni. Nechci na nikoho řvát, nebudu se snižovat na úroveň člověka, který to samé provede mně, prostě to neumím a ani nechci umět. Touto písemnou cestou mi to vyhovuje líp ;)

      Vymazat
  25. Pff, dobrý krávy. Spíš než na FB jich jim ten dopis poslala nějakou oficiální cestou, na centrálu atd.

    Sephoru nikde v dosahu nemám, tak tam nenakupuju, byla jsem v Sephoře jednou jedinkrát na hlaváku, kde mě obsloužila příjemná a milá starší Slovenka, a to jsem se za sebe docela styděla, protože jsem jela po čtyřdenním vejletování v přírodě, špinavá, mastný vlasy, hadry z roku raz dva a k tomu velkou sportovní tašku. Byla jsem příjemně překvapená.

    Za sebe nesnáším Fann, kde u pultu klovají slepice a mně sjíždí pohledem jak místní socku. Naopak mám ráda Marionnaud, kde jsem pokaždé chytla milé a nevšetečné prodavačky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak já ve Fance snad nikdy nebyla. Nakupovala jsme tam jen přes jejich eshop. marionaud je fajn, stejně i některé Douglasy. Pracovala jsem v nich ve všech, takže docela znám i ty ženské a je fakt poznat rozdíl. Dokonce, což mi zákaznice ani moc nemáme šanci uvidět, tak tam mezi nimi panuje i docela velká rivalita, takže chuděry válčí na obou stranácha pak si to možná vybijou na zákaznicích.. každopádně, takové poměry by tam neměly panovat ani v zákulisí, natož dávat najevo klientkám.

      Vymazat
  26. Tak to je drsné! Mně se tohle stalo jednou v H&M, prodavačky s tím neměli nic společného, ale ochranka si mě taky velice pečlivě hlídala. Vysvětlujte jim, že jste jenom šíleně nerozhodná a nevíte, jestli za ten náhrdelník utratit poslední peníze z výplaty nebo ne. V Sephoře nenakupuji, neboť je to mimo mojí cenovou kategorii, ale občas zaskočím očuchat nové vůně. Zpětně si uvědomuji, že po mně ochranka vždy vrhá upřené pohledy, ale nikdy se mi naštěstí nestalo nic takového, co je tu popsáno. a upřímně jsem ztratila veškerou chuť sephoru navštěvovat. A přesně jak říkáš, naštěstí existují takové krámky, kde se o zákaznice starají. Zrovna dnes jsem v jednom takovém byla, v Ziaja krámku u Jindřišské ulice, je tam vždy ta samá slečna, milá, ochotná, všechno dá vyzkoušet, ovonět, poradí a ještě dostanete slevu. Víc takových lidí i obchodů!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty malé milé krámky - radost do nich chodit. Takhle jsme byla v tom krámku na Revoluční Dr Hauschka =) moc milá paní a v závěru mi k nákupu sady testerů nacpala i kupu vzorečků =)

      Vymazat
  27. Do Sephory lezu jen v hodně dobré náladě, a to ještě se strachem, jak se tam na mě budou tvářit. A já se klidně přiznám - chodím tam jen očumovat a očuchávat. Od nákupu mě totiž vždy něco odradilo, jediné, co je OK je brow bar benefit. No takže na rovinu říkám, že si to tam občas, když nemám do čeho píchnout, projdu, ale většinou pak tu věc mají na netu o 30% levněji, třeba zrovna jednu vůni, co jsem kupovala pro tetu - Sephora 1500, můj oblíbený ElNino za 1000 a ještě věrnostní body.
    To když už do parfumerie, tak do Marrionaud. Tak jsou na mě moc milí, pomůžou, nechají mě vybrat, většinou jsou tam tak 3 zákaznice a je tam klid. Tam už jsem nakoupila a nejspíš se tam vrátím. :-)
    Napadlo mě, jestli ten přístup není způsobem třeba psychologicky podhodnocením prodavaček..? prodávají tam věci za tisíce a plat bude určitě bída, ale stejně - to neznamená, že to mám odnášet já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě. Je pravda, že do Sephory mě poprvé natáhnul Brow Bar a myslím, že to taky bude asi jediný důvod, proč tam dál budu jednou za kvartál chodit.. Pak maximalne na tu floru..

      Vymazat
  28. Z nákupu v Sephoře mám fóbii a jdu tam jenom v nutných případech, když mají produkt na netu tak si to koupím tam a v Sephoře se bleskurychle jenom podívám.O. má pravdu "není to pr..l".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o. by se teď rochnil pýchou, že "má přece vždycky pravdu" =D a my máme český eshop Spehory, nebo myslíš zahraniční?

      Vymazat
  29. Celé je to o lidech a je dobře, že ses ozvala. Já už takovou tupost a netaktnost pokud se mi stane řeším, že si nechám zavolat nadřízeného, Jo stane se, že příjdou s "fatalní" hláškou, že tam není nebo ještě lepší, že je to vedoucí!!! To si pak já pro změnu neodpustím blbé kecy ohledně bontonu a prozákaznického přístupu. Ujistím obsluhu, že o netaktnosti paní "xy" (ještě, že mají ty jmenovky) uvědomím vedoucího nebo zaměstnavatele.
    Ale je fakt, že tohle divadélko jsem už dlouho sehrát nemusela. V Ově jsem s chováním obsluhy v Sephoře ani Douglasu problémy neměla. Prodavačky byly vždy milé a minimálně vlezlé. Spíš jen čas od času narazím na neznalost sortimentu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, když já si zrovna nemyslím, že seřvání někoho na místě něco změní. Ony to spolknout, ve většině případů Tě svou odpovědí vytočí ještě víc a nic z toho. Oficiální stížností se dá dojít k velice zajímavým závěrům. Jak to pokračuje dál popíšu později v Editu ;)

      Vymazat
    2. Nemám na mysli seřvání. Výrazně hlasité spory nemám ráda. Jen rázně upozorníš danou osobu, kde je její místo a jak se prozákaznicky chovat. Pokud to nemíní akceptovat, další instancí je nadřízený nebo ta oficiální stížnost.

      Vymazat
  30. Pracovala jsem tam nějakou dobu, takže vím, jak se některé "umí" chovat. Nemůžu říct, že bych byla pokaždé nespokojená, ale strašně záleží, na koho člověk narazí. Někdy jsou slečny super milé, ochotné, dají mi dárečky k nákupu a někdy mě jen otravují a cpou mi věci, které nechci. Na tohle je nejlepší obrana - zjistit si jméno té dotyčné a ono jí přestane bavit, chovat se jako kráva, až nedostane prémie, když jim napíšeš mail :) A věř, že každá firma ráda sníží plat někomu, kdo se neumí chovat a ušetří tím peníze :) Sama mám ráda Anděl a Harfu, protože je tam personál vesměs stejný a mají na člověka čas. Naštěstí se mi nikdy nestalo, že by mě někdo okřiknul, abych nesahala na testry, to bych jim tam udělala asi trochu dusno! A s tím focením je to taky dvojí metr - dneska jsem třeba na Instagramu viděla x fotek, které fotily blogerky na akci v Sephoře a to je v pořádku :) Ale kdybych tam napochovala jen tak, že si něco cvaknu, tak to by se asi pos*ali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to nás s klárkou napadlo hned - jak to, že se tu nesmí fotit, když na blozích každou chvilkou vylítnou "PR" články s tuny fotek regálů??

      No, je to kus od kusu,ale říct si o jméno je asi fakt nejúčinnější zbraň. příště budu pohotovější a na odpověď, zda to nefotím, řeknu, že ne, ale že si tam hend napíšu její jméno ;)

      Vymazat
  31. Ahojda, mám podobnou zkušenost z Douglasu, kdy se mě každou minutu přišla zeptat jiná prodavačka, co si přeju??Přísahám, kdyż jsem odtamtud (brzy) odešla, byla jsem taaaak vytočená, že mě ještě tak nikdy srdce netlouklo, fakt! Hrůza! :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak, že nakupování není adrenalinový sport, že? ;) =D

      Vymazat
  32. míšo, já tě obdivuju, protože sama bych nejspíš odešla po 3. takové, co by se mě přišla zeptat na moje přání a potřeby, otrávená jak malajskej šíp. Nehledě na to divadlo ke konci - to si prostě NESMÍ dovolit!!! Oprávněný je to snad jedině v případě, že bys už vizuálně budila dojem, žes přišla něco ukrást, ale kvůli blbým fotkám, co ani nejsou fotky, ale jen poznámky v notýsku? Neuvěřitelný. A strašlivě trapný pro celou firmu. Jsem zvědavá, jak se k tomu postavěj a co ti odpovědí. Škoda, že tam zrovna musím, slíbila jsem něco koupit pro jednu známou... nebýt toho, nepáchnu tam třeba do vánoc. :-///
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, vblbý je, že at chci nebo nechci, miluju tam jejich Brow bar s Helcou, an kterou proste nedam dopustit, takze tam taky budu muset dal chodit. Pro jejich speciální výrobky teda polezu už jen do jinych prodejen.

      Vymazat
    2. Chápu. "Když ji miluješ, není co řešit" :-) Budu muset ten brow bar taky konečně vyzkoušet, když to všichni tak chválí! Ideálně na ty narozky, pokud si vzpomenu.
      Verunka
      (jo a promiň že jsem ti napsala malé "m" ve jméně, to nebyl úmysl, jen nepozornost)

      Vymazat
  33. No já jsem asi jedna fakt z mála, která v Sephoře nikdy nebyla, ale je to přesně z toho, jaký ten krám budí dojem! Já úplně nesnáším neomalené prodavačky a nejsem typ, který by chodil očumovat a nikdy nic nekoupil, ale Sephora na mě přesně působí tím dojmem, že se mi tam stane to co ty popisuješ! No takže po Tvém článku nehodlám nic měnit a dál ji budu ignorovat:) Někdy zajdu do Douglasu, tam na mě byli naposledy hodně milí, chtěla jsem vyzkoušet konkrétní vůni, protože je mi z vůní často špatně a musím jí opravdu pečlivě ozkoušet, než za ní utratím a všichni tam byli vstřícní! A to jsem si ten den nic nekoupila, řekla jsem rovnou, že si jí potřebuji vyzkoušet, co se mnou udělá!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono někdy rovnou přiznat, že tam jdeš jenom něco vyzkoušet, je lepší, protože pak se Tě snaží k tomu výrobku přemluvit a jsou milé a nikdo Tě nechce hlídat, abys nekradla. Asi nejhorší je jim ukázat, že je nepotřebuješ, pak jsi hned podezřelá a mají potřbu Tě uraženě hlídat.

      Vymazat
  34. Tak to je síííla... nevím, co dodat, mám Sephoru strašně ráda... naštěstí se mi nic podobného nestalo, ale asi se budu spíše Sephoře v Arkádách vyhýbat :D

    OdpovědětVymazat
  35. Holky, už jsem doplnila článek o Edit, kde se dozvíte, co mi ze Sephory odpověděli ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak jako omluva dobrý, ale ta revanž je jako k čemu? Vždyť na líčení může přijít zadarmo kdokoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě.. vždyť říkám.. kdyby sleva na nákup, nebo nějaké vzorečky, ale líčení? hm, ledaže bych tam skočila někdy odpoledne, aby se mě pak pes na procházce nelekl =D

      Vymazat
  37. Je to dobré zjištění, že nejsem jediná, kdo má takové pocity ze Sephory v ČR. Je to ale vlastně smutné. V USA jsem tam nakoupila spousty věcí prodavačky byly milé a nutily mi vzorečky. Určitě by jim bylo jedno, že si někdo něco fotí. Kéž by to tak bylo jednou u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsme tu v tomto chybném poťapaném myšlení tak zacyklení, že se to jen tak nezmění. Stále je pro lidi, kteří tu změnu chtějí a požadují jednodušší opustit zemi a za lepšími podmínkami se vydat, než je tu zkoušet nastolovat =/

      Vymazat
  38. No ta dohra je taky dobře wtf - já myslela, že v Sephorách líčí zadarmo? Minimálně v Berlíně a v Budapešti jsem se nechala trochu omalovat a v tom Istanbulu mě do toho taky nutili. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tím mi taky vyrazili dech! takže holt, zůstane jejich "dar" nevyužit..

      Vymazat
  39. ja som bola v sephore iba v prahe a len dva krat a ziadny podobny neprijemny zazitok nastastie nemam. akurat na vaclavaku sa ma ujala mlada slecna, ktora zrejme bola nova, pretoze sa nevedela orientovat v predajni a na dve veci, ktore som si tam nakoniec kupila a musela najst sama, povedala, ze take nemaju:D v palladiu to bolo ovela lepsie a odtial mam svoju milovanu ceruzku na pery v odtieni gorgeous peach:)

    OdpovědětVymazat
  40. =) to je dobře, však je dost nepříjemné takovéto setkání, protože pak už se Ti tam nechce, i kdyby se k Tobě chovali všichni sebelíp. Mně je to třeba moc líto, ale na Arkádách mě už nikdo neuvidí =/

    OdpovědětVymazat
  41. Často mi kamarádky říkají podobnou zkušenost v Sephoře. :( Je to fakt částé! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel.. a koukala jsem, že to fakt může být i z důvodu toho zdražení, protože podražili nejen mnou poptávaný NARS, ale třeba i Benefit a jiné exkluzivní značky.. Je s podivem, že se o to ještě nezačala zajímat ČOI..

      Vymazat
  42. To je dobrý no. Chválím, žes jim napsala. Já v Sephoře nenakupuju, ale nedávno jsem se byla mrknout, kolik stojí jedny rtěnky a prodavačka jdoucí kolem do mě vrazila a šla v klidu dál, musela vědět, že do mě strčila a vůbec jsem od ní neslyšela nějakou omluvu. Sephora se tváří jako luxus obchod, tk by podle toho taky měly vybírat prodavačky. Když mi v obyčejný drogerii prodavačka mile nabízí zboží a vedle mě jiná mile obchází s paní všechny korektory na stojanech, tak bych od Sephory čekala alespoň to samé.
    V nějakých letech jsme šly s kamrádkami do Sephory a z testeru třpytivých opčních stínů jsme si trochu nasypaly do vlasů (netušily jsme, na co to je, a náš motiv opravdu nebyl to tady zničit) a ochranář na nás vážně hodný nebyl a kvůli tomu ani jedna z nás nenavštívila Sephoru ještě pár měsíců, možná let, potom, přestože by na to peníze měly... Malé holky podle nich možná pitomý, ale že to jsou budoucí zákaznice, to už je asi nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, vidíš, zajímavé zamyšlení, se vsadím, že tohle jim vůbec nedošlo. Jasně, že tady v podnikání (stejně jako v politice, ale to sem netahejme), myslí každý jen na to, jak si hned a honem co možná nejvíc nahrabat. To, že by se mohlo jednat o nějaký dlouhodobější proces je každému fuk. A komu na tom záleží - většinou malý soukromým podnikatelům - Ti na to dlouhodobý horizont leckdy ani nedosáhnou, ač by chtěli, protože je dřív položí takoví neurvalí giganti jako je Sephora a další =/

      Vymazat
  43. zas ta slavná Sephora, slyšela jsem tolikrát takové příběhy, neochota na prvním místě, plus jako parfumérka je ze všech nejvíce předražená, já osobně nejraději chodím do Marionnaud sice nemají tak velký výběr, ale prodavačky jsou mnohem příjemější, a pan hlídač mi nestojí metr za zadkem!
    též nemám ráda sephoru!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D ale já si stejně nedám pokoj a furt tam lezu. Drazí jsou, to jo, ale když si vytipuješ dobrou a příjemnou směnu, tak se k nim furt vyplatí chodit aspoň na ty slevové akce. Teď nedávno jsem koupila tak předražený MU Bourjois v Douglasce a až pak jsem si uvědomila, že mám v Sephoře ještě 205% slevu - no nafackovala bych si za to =D

      ale je fakt, že když nesednou prodavačky, radši si připlatím, nebo to budu hodinu hledat na netu, než bych tam kdy šla znovu ;)

      Vymazat
  44. ahoj , podobny clanok som pisala aj ja na mojom blogu ibaze o drogerkach , a moja mamina raz robila v drogeri a povedala ze sa tak spravaju lebo sa vela kradne , ona robila v takej co ona podavala produkty a zevraj ked sa otocila brali co sa dalo normalne spod skla vies v tych stoloch co su veci ze to bolo neskutocne a zevraj musi byt hrozne v dmke urcite kolko pokradnu... ale ja ako studentka strednej skoly nechodim velmi do parfumeri ale stacia mi moresy co robia u nas v 101ke.. pisala som asi sto staznosti a nikdy mi nedosla spatna vazba od nich. ale clanok lajk dufam ze sa s tym nieco urobi lebo niektore predavacky vedia velmi zneprijemnit hlavne nam blogerkam nakupy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na jednu stranu ano, je to pravda, krade se všude a je třeba to hlídat, na druhou stranu se mě to dotýká, protože nejednám zrovna tak, abych byla považována za zlodějku, no, co naděláš =/

      Ale tento šlánek.. teď se směju, jak je už skoro pasé - do drogérek ani parfumerek už skoro nechodím, jak jsem si začala všechno vařit =D

      Vymazat
  45. Řekla bych, že je to prostě o lidech, ale je divné, pokud jsi tam nějaký čas chodila pravidelně, že se tak chovaly.. Jsou to jen lidi, někdy prostě nemají náladu, tak to bohužel je. Já chodím do stejné Sephory dokolečka dokola, tak tam už jsou holky milé, vše ok. Ale je fakt, že když jdu do nějaké jiné, v jiném městě, necítím se tam moc dobře. Stejně jako ty na dotaz, zda nepotřebuji pomoci odpovídám mile, že ne, děkuji, ale když se mě na té malé ploše zeptá 5. prodavačka, tak už mě to fakt začíná točit... Njn, je to pořád dokola, jak jsem psala, jsou to jen ženské, jak večer nechutná manželovi večeře, musí to ráno asi někde ventilovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. No, od napsání tohoto článku mě tam opravdu neviděly =D Vlastně jo, jednou jsem tam šla na úpravu obočí do Browbaru, byla tam nová slečna, ne už tak, za kterou jsem přes rok pravidelně chodila. Pěkně mi to zmršila, navíc nevěděla vůbec nic o jejich sortimentu (Benefitu), o některých věcech se zmínila, že se jí zdají divné aže by si je na sebe nikdy nedala (dobrá propagace =D) a na závěr jsem dostala po její úpravě alergii v projevu loupající se vyrážky kolem obočí, takže už jsem si to fakt nechtěla zopakovat.

      Ale s čím nemám problém, tak je Douglas, tam mi přijdou milé snad vždy, netváří se moc povýšeně, naopak poradí, byť mají většinou testery vybrané, půlku originálů kvůli tomu omatlaných a otevřených a zboží málo a nedoplněné (chodím na Čerňák). Ten přístup je tam ale jiný..

      Vymazat
  46. Ahoj,díky za příspěvek,mám stejnou zkušenost,když jsem byl ve Fann v Liberci si koupit krém od Chanelu,tak nějaká bába na mně co tu chci a ať odejdu a něco takového se mi stalo i v DM,když mi něco takového řekl i nějaký ten sekuriťák doslova mi řekl ať vypadnu,takže si nic z toho nic nedělej a já už do těchto krámků taky nechodím a chodím tam kde mě nevyhazují a dobře poradí.
    Ještě jednou dík za příspěvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panečku, ale to jsi na tom ještě hůř než já. To je dobré, když si už dovolí toto. Tak nějak toužím, aby se vrátily časy, kdy si dělali lidé vše sami, tedy když měli krám, tak v něm i prodávali a záleželo jim i na nejposlednějším zákazníkovi, který by šel třeba jen občumovat. V dnešní době je prodavačkám naprosto šumák, co se prodá, nebo jeslti se zákazník chce vrátit, není to jejich kšeft a z cizího krev neteče.. Tak trochu se sice za ty jejich platy nedivím,ale stejně..

      Vymazat
  47. Musím se přidat. Ne, ze bych mela problem přímo s personálem, ale spis s "nevybavenosti" prodejen. Před par tydny mi přistál ve schránce katalog Sephory, který láká na slevy a dárky k nákupu apod. Byla jsem nadšena, protoze jsem si jela přímo pro Naked Smoky, kde slibovali jako dárek k libovolnému produktu minuaturku rtenky. Byla jsem nadšena, protoze z dražších značek si nerada kupuji "zajíce v pytli" a co se tyče rtenek a mam rada možnost zkoušky (napr. Mac) ... Přijdu na pokladnu, myslela jsem. Ze vzoreček dostanu automaticky a nic, tak se ptám a prodavačka, ze to platí u dvou a více produktu, tak ji vyvracim z omylu. Nikde na prodejně vzorecky nemají. Nenechala jsem se jentak odbyt a zeptala se na možnost jiné prodejny a tam také nebyla. Dostala jsem sice nejaky lesk (asi, aby me umlceli), ale to stejne nevyužiju, takže nic. O vzorecky se bežně neprosim, ale nemám Prahu zrovna za rohem a na tohle jsem se vyloženě tesila, ale bohužel. Co se tyče rtenek zůstanu asi porad u Macu, kde je profesionální přístup prodavacek a možnost zkoušky bez žádných divnych usklebku a ostrizich oči securitaku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s těmi vzorečky, máš pravdu. Navíc, mě dost štve, že prodavačky, ať se snaží radit a znějí u toho opravdu erudovaně, neví o složení a samotných složkách lautr nic. Jen o těch, které jsou v produktu vynášené reklamou nad ostatní, ale stačí se na něco zeptat a najednou člověk zjistí, že se s nimi o tom bohužel vůbec nemůže bavit. Nechci je tím nijak urážet, ale za prvé mě to překvapuje, když v tom dělají od rána do večera a za druhé, pro lidi, kteří jim slepě věří, je to někdy dost drahý fór =/

      Vymazat
  48. Já jsem teda dnes byla v Sephoře podruhé (v Olympii v Brně) a poprvé jsem si tam něco koupila, a to jen tužku na obočí za 160 Kč, protože jsem tam konečně sehnala tužku ve stejném odstínu obočí, jaké mám a za příjemnou cenu. No a jsem nemocná, byla jsem na praxi, takže jsem tam došla uplně utahaná, ve špinavých kozačkách, neučesaná, nenamalovaná, s výrazně oloupaným lakem na nehtech :D. A nikdo mi neřekl ani půl slova, normálně mě pozdravily a byla jsem tam teda s přítelem, bavila se tam s ním a prodavačky jsem uplně ignorovala, asi velmi rychle poznaly že to tam mám celé na háku a to dokonce tak, že jsem stála u pokladny a když se mě jedna z prodavaček zeptala jestli si přeju platit, všimla jsem si ji asi až napotřetí, zase jsem byla myšlenkama jinde :D. Ale je fakt že jsem tam chodila kolem voňavek Guerlain, Chanel apod a ječela na přítele přes půlku prodejny: "Hele, tuhle mám, ta voní božsky!" a přítel mi jen přikyvoval od stojanů Dior :D. Takže možná si myslely že jsem taková ta prachatá slečna co má tolik peněz, že si může dovolit mít všechny v řiti :D. Mimochodem prachatá fakt nejsem :D.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...